Sa_bulldog Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 het was niet sarcastisch het was racistisch maar ik hoop dat hij het sarcastisch bedoeld anders word ik boos Je kan wel boos worden, Maar als het Sarcastisch bedoelt is moet je daar genoegen mee nemen, en niet zeggen dat het racistisch is dat is jou visie erop. De ramp is erg 9 doden zijn niet veel, maar dit soort dingen mogen gewoon niet gebeuren. Vliegtuigen zijn er om mensen te vervoeren en ook met treinen en dergelijke gebeuren er veel dingen. Mensen krijgen er niet een veiliger gevoel bij als een vliegtuig neerstort. Medelijden met de mensen die morgen moeten vliegen. Er zullen veel bijzijn die voor de eerste keer gaan vliegen en het al dood eng vinden. En dit maakt het alleen maar erger. Persoonlijk hou ik ook niet van vliegen en ik wil het ook niet, Over de ramp wil ik toch nog zeggen dat de hulpdiensten goed hun best doen! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 het was niet sarcastisch het was racistisch maar ik hoop dat hij het sarcastisch bedoeld anders word ik boos Maar als het Sarcastisch bedoelt is moet je daar genoegen mee nemen, en niet zeggen dat het racistisch is dat is jou visie erop. En waarom zou hij daar genoegen mee nemen? Racistiche opmerkingen zijn verboden op dit forum. Ook al was het sarcastisch bedoeld vind ik dat het nog niet kan.. Reageren
kees1991 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 De ramp is erg 9 doden zijn niet veel, maar dit soort dingen mogen gewoon niet gebeuren. Vliegtuigen zijn er om mensen te vervoeren en ook met treinen en dergelijke gebeuren er veel dingen. Mensen krijgen er niet een veiliger gevoel bij als een vliegtuig neerstort. Medelijden met de mensen die morgen moeten vliegen. Er zullen veel bijzijn die voor de eerste keer gaan vliegen en het al dood eng vinden. En dit maakt het alleen maar erger er gebeuren maandelijks dodelijk ongelukken met de auto en daar kijken niemand van op en vrijwel iedereen durft in een auto te zitten. daar word haast geen aandacht aan besteed en jan peter balkenende komt ook niet bij de slachtoffers langs. het is alleen dat er in een vliegtuig bij een crash veel meer doden en gewonden zijn in een keer. het vliegtuig is het veiligste vervoer middel wat er is. omdat je geen dronken bestuurders achter het stuur hebt plus je zit in de lucht dus je kan niemand aan vliegen en de piloten hebben een jaren lange opleiding gedaan en je rijbewijs kun je in een paar maanden halen. dus de volgende keer dat je weer bang bent om het vliegtuig in te gaan denk hier nog maar eens een keer over naar. je kan beter met het vliegtuig naar je school/werk gaan dan met de auto hoor Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) En waarom zou hij daar genoegen mee nemen? Racistische opmerkingen zijn verboden op dit forum. Ook al was het sarcastisch bedoeld vind ik dat het nog niet kan.. Tuurlijk is het verboden om Racistische opmerkingen te maken op het forum. Ik heb ook niet gezegd dat het niet mag, maar zijn reactie van ''dan word ik boos'' heb ik zoiets ja en dan? ga je het forum onderspammen? ga je hem in elkaar slaan? klinkt een beetje als een bedreiging. En hij zegt gelijk NEE het was racistisch denk dat hij dat aan de persoon zelf moet vragen. En als hij een rare opmerking krijgt van der persoon kan hij naar een moderator gaan. Bewerkt: 25 februari 2009 door Sa_bulldog Reageren
Hackman Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Ik het dit net gezien en bent toch wel blij aan de ene kant. Met een val van een hogere hoogte waren alle mensen dood. Ik geloof dat nu onder andere de piloot en de rest van de mensen die daar voorin het vliegtuig zitten dood zijn. Veel passagiers hebben het met geen wonden of lichte wonden gered en zijn zo goed als veilig buiten het vliegtuig gekomen. Verder laten ze de lichamen van de crew daar liggen vanwege een onderzoek zeiden ze op televisie. Ook denken ze dat het ging om een tekort aan kerosine, brandstof van een vliegtuig voor mensen die het niet weten. Wanneer een vliegtuig dan zonder komt te zitten stort het natuurlijk neer. Ook is er geen brand ontstaan waardoor ze er toch vanuit gaan dat de kerosine op was en dat ze daarom neerstortten. Wel jammer dat het gebeurt wanneer ze bijna veilig op de grond zijn. Ik weet niet hoeveel mensen er zijn gestorven, misschien was het ook maar 1 mens, dan is dat nog te veel. Ik citeer even wat van Sa_Bulldog, hij weet het namelijk altijd zo goed te brengen en ik heb even geen inspiratie. Ook sta ik volledig achter wat hij in de volgende citaat zegt en we hebben ongeveer dezelfde mening in dit topic gok ik. WAARSCHUWING, DE VOLGENDE QUOTE KAN ONTZETTEND GOED EN VEELZEGGEND ZIJN. DOET DIT THUIS NOOIT NA!: De ramp is erg 9 doden zijn niet veel, maar dit soort dingen mogen gewoon niet gebeuren. Vliegtuigen zijn er om mensen te vervoeren en ook met treinen en dergelijke gebeuren er veel dingen. Mensen krijgen er niet een veiliger gevoel bij als een vliegtuig neerstort. Medelijden met de mensen die morgen moeten vliegen. Er zullen veel bijzijn die voor de eerste keer gaan vliegen en het al dood eng vinden. En dit maakt het alleen maar erger. Verder vind ik ook dat de hulpdiensten goed hun best hebben gedaan. Ook vind ik dat de burger en zelfs passagiers een meedogenloze inzet hadden om andere passagiers te helpen. Mensen die als eersten uit het vliegtuig konden zijn bleven om andere in het vliegtuig te helpen. Dat vind ik dan toch heel erg goed van die mensen, andere mensen die ga er snel vandoor en hebben alleen waarde aan hun eigen leven maar sommigen die bleven dan gewoon. Respect voor die mensen! Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Nee, idd. Het is ook niet erg dat ze dood zijn. Pardon? Volgens mij was dat sarcastisch bedoeld. Inderdaad. Voor degenen die mij hierbij een racist vinden, is niet waar. Ik vind 9 mensen al erg. Dus die post is zo sarcastisch van hier tot tokio, of nog verder. Arnhem tot Utrecht bijvoorbeeld, maar dan eerst de hele wereld over @Kees, is ook erg. Maar een vliegtuigcrash gebeurt niet zo vaak, en zeker niet in Nederland. @GTTO: Zo kwam Mania-92 dus voor mij over. Reageren
Thesoldier Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Nee, idd. Het is ook niet erg dat ze dood zijn. Pardon? Volgens mij was dat sarcastisch bedoeld. Inderdaad. Voor degenen die mij hierbij een racist vinden, is niet waar. Ik vind 9 mensen al erg. Dus die post is zo sarcastisch van hier tot tokio, of nog verder. Arnhem tot Utrecht bijvoorbeeld, maar dan eerst de hele wereld over @Kees, is ook erg. Maar een vliegtuigcrash gebeurt niet zo vaak, en zeker niet in Nederland. @GTTO: Zo kwam Mania-92 dus voor mij over. ooo ok ik d8 van wtf ? ik ben zelf half turks dus het zou me erg kwetsen als je het meende . en kees als de motor uitvalt is het heel moeilijk 2 of 1 je moet zo goed mogelijk proberen om recht te vliegen . alleen ervaren piloten kunnen het mss aan . Reageren
kees1991 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 en kees als de motor uitvalt is het heel moeilijk 2 of 1 je moet zo goed mogelijk proberen om recht te vliegen . alleen ervaren piloten kunnen het mss aan . nee elke piloot hoort gewoon met 1 motor door te kunnen vliegen. het word er inderdaad niet makkelijker op maar het is goed te doen. ik spreek niet uit ervaring maar kijk te veel tv en als beide motoren uit vallen dan kun je nog erg lang door zweven en dondert niet meteen naar beneden hoor. dus je kan nog een mooie landing maken in de modder als je net de baan niet meer haalt. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Nee, idd. Het is ook niet erg dat ze dood zijn. Pardon? Volgens mij was dat sarcastisch bedoeld. Inderdaad. Voor degenen die mij hierbij een racist vinden, is niet waar. Ik vind 9 mensen al erg. Dus die post is zo sarcastisch van hier tot tokio, of nog verder. Arnhem tot Utrecht bijvoorbeeld, maar dan eerst de hele wereld over @Kees, is ook erg. Maar een vliegtuigcrash gebeurt niet zo vaak, en zeker niet in Nederland. @GTTO: Zo kwam Mania-92 dus voor mij over. alleen ervaren piloten kunnen het mss aan . Iedere piloot moet ervaring hebben naar mijn mening. Het lijkt mij dat je zoiets wel hebt geleerd als piloot zijnde. Maar het kan zijn dat deze piloten vrachtwagenchauffeurs zijn geweest... Reageren
Thesoldier Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Nee, idd. Het is ook niet erg dat ze dood zijn. Pardon? Volgens mij was dat sarcastisch bedoeld. Inderdaad. Voor degenen die mij hierbij een racist vinden, is niet waar. Ik vind 9 mensen al erg. Dus die post is zo sarcastisch van hier tot tokio, of nog verder. Arnhem tot Utrecht bijvoorbeeld, maar dan eerst de hele wereld over @Kees, is ook erg. Maar een vliegtuigcrash gebeurt niet zo vaak, en zeker niet in Nederland. @GTTO: Zo kwam Mania-92 dus voor mij over. alleen ervaren piloten kunnen het mss aan . Iedere piloot moet ervaring hebben naar mijn mening. Het lijkt mij dat je zoiets wel hebt geleerd als piloot zijnde. Maar het kan zijn dat deze piloten vrachtwagenchauffeurs zijn geweest... ik keek veel air crash investigation Reageren
Basssss Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Dit is het eerste grote ongeluk van Schiphol sinds 1946! Schiphol is een van de veiligste vliegvelden om op aan te vliegen (ik weet het, de beveiliging zuigt wel). Zoiets gebeurd nou eenmaal. Wat dacht je van de Bijlmerramp uit 1992? Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Nee, idd. Het is ook niet erg dat ze dood zijn. wtf ? omdat ze turks zijn zeker doe normaal .... en het is erg dit 1 dode iss al teveel mischien dat de motor uitvielen door een probleem ofzo en dat de piloot noodlanding wou maken maar de baan mistte want zonder motor is vliegen onmogelijk Lamfo. Iemand voelt zich aangesproken... Reageren
Thesoldier Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) Dit is het eerste grote ongeluk van Schiphol sinds 1946! Schiphol is een van de veiligste vliegvelden om op aan te vliegen (ik weet het, de beveiliging zuigt wel). Zoiets gebeurd nou eenmaal. Wat dacht je van de Bijlmerramp uit 1992? dat was niet in schiphol was een israelische vliegtuig die stortte neer in de bijlmer . dat is zuidoost amsterdam . Cooliejoolie : ben ook half turks Bewerkt: 25 februari 2009 door Thesoldier Reageren
Basssss Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) Dit is het eerste grote ongeluk van Schiphol sinds 1946! Schiphol is een van de veiligste vliegvelden om op aan te vliegen (ik weet het, de beveiliging zuigt wel). Zoiets gebeurd nou eenmaal. Wat dacht je van de Bijlmerramp uit 1992? dat was niet in schiphol was een israelische vliegtuig die stortte neer in de bijlmer . dat is zuidoost amsterdam . Cooliejoolie : ben ook half turks Zover weg is het ook niet... Bewerkt: 25 februari 2009 door Basssss Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Aan de ene kant ben ik best wel boos op de Turkse pers, ze zeiden in het begin van dat er geen doden en bijna geen gewonden zouden zijn, later blijkt op TV dat er dus meer dan 50 man gewond bleek te zijn en 9 mensen al dood. Jammer maar helaas gebeuren zulke dingen nou, natuurlijk hoop ik niet dat het nog eens gaat gebeuren maar er gebeuren dagelijks ongelukken, nou kun je niet meteen zeggen dat dit meer verdriet kan leveren als bij andere ongelukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.