Jump to content

coole moves

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik heb iets raars gezien in de mission freefall gaje eerts met een dodo naar de jet en dan een maal binnen moed je van achter een wand schieten dat is zo cool maar hoe doeje dat als je geen mission doet in end of line doen ze ook die bewegingvan achter palen schieten en andere dingen help me :bonk: Geef me de bestuuring aub Greetz justin thx

Geplaatst:

Je kunt ook overdrijven hoor. Ik bedoel, natuurlijk hadden er was leestekens in gemogen en had er wat meer op de spelling gelet kunnen worden, maar het is nog steeds wel te volgen.. een beetje.

Hey! Ik heb iets raars gezien in de missie 'Freefall'. Eerst ga je met een Dodo naar de jet en dan, wanneer je eenmaal binnen bent, moet je van achter een wand schieten. Dat is zo cool! Maar hoe doe je dat als je niet bezig bent met een missie? In 'End of the Line' doen ze ook die bewegingen: vanachter palen schieten en andere dingen. Help me!
Het antwoord: dat kan niet.

Of althans, niet zomaar. Deze gebeurtenissen zijn naar mijn weten gescript in het 'main.scm' bestandje. Ik gok dat er dan gewoon een bepaalde animatie (.ifp bestandje) geladen wordt zodat je een soort 'cover-systeem' lijkt te hebben. Je zou aan een SCM coder die er meer verstand van heeft dan ik kunnen vragen om eens naar de code van de 'Freefall' missie te kijken. Misschien dat je daat aanwijzingen kunt vinden voor hoe je dit kunt nabootsen aan de hand van een bepaalde modificatie. Dat wordt echter best ingewikkeld. Zeker als je nog nooit bezig bent geweest met modding.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...