AwiVC Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Hoi, Ik ben maar eens gaan proberen een model in San Andreas te zetten, en het ging goed tot het punt van de .txd maken.. Ik kan de .bmp importeren, hem een naam geven, compressen, maar bij saven gaat het fout, dan krijg ik namelijk deze error: TProgressbar property out of range En loopt het progje vervolgens vast met een niet bewegend laadbalkje van het compressen (wat ik allang gedaan had en zonder compressen heb ik dezelfde error) Nu heb ik natuurlijk gegoogled en kwam ik bij bv. dit topic.. Ik snapte niet helemaal wat ze bedoelden maar ik dacht dat het erop neer kwam dat ik het programma waarmee de .bmp normaal geopend zou worden Windows Viewer moest zijn i.p.v Photoshop of i.d... Dit heb ik dus veranderd bij Eigenschappen --> Openen Met: [Wijzigen] ---> Windows Viewer voor Afbeeldingen en Faxen. Hij geeft echter nogsteeds dezelfde error.. Iemand een oplossing of een tip? Bvd, Awi Reageren
K.O. Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Probeer het bestand eens in een ander formaat op te slaan. Dus bijvoorbeeld .tga in plaats van .bmp. Ook kan het aan de software liggen waarmee je het bestand opgeslagen hebt. Dus stel dat je het plaatje hebt gemaakt en opgeslagen in Photoshop, dan moet je het bestand even openen in bijvoorbeeld MS Paint en met dat programma opnieuw opslaan (als). Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) "Bijvoorbeeld een texture dat is gemaakt in Photoshop, die kan TXD Workshop niet importeren. De allerbeste formaat is de .bmp dat met Windows Viewer opgeslagen is." hij bedoelt dat als je het bewerkt met MS Photoshop ( van ms toch??) dat ie hem dan niet zou herkennen. dus als ik jou was ging ik de bestand openen met Viewer en dan via Viewer opslaan. Bewerkt: 25 februari 2009 door max_gtafreak Reageren
AwiVC Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 "Bijvoorbeeld een texture dat is gemaakt in Photoshop, die kan TXD Workshop niet importeren.De allerbeste formaat is de .bmp dat met Windows Viewer opgeslagen is." hij bedoelt dat als je het bewerkt met MS Photoshop ( van ms toch??) dat ie hem dan niet zou herkennen. dus als ik jou was ging ik de bestand openen met Viewer en dan via Viewer opslaan. Had ik dus gedaan, haalde niks uit.. Ik heb ondertussen Texture Builder en die werkt wel, dus problem solved Toch allebei bedankt voor de hulp Reageren
Timske Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Uitvoeren als Administrator als je Vista hebt. Kan hekpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.