Venzio Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 Ik heb een mod gedownload, en daarmee kun je verschillende skins kiezen +300 skins, ik was wat aan het rond kijken, ik vond o.a Dwayne, Roman, Vlad, Playboy X, en ook ja, Johnny van The Lost And Dammed. Ik heb er een screen van gemaakt: Link: http://www.imgdumper.nl/uploads/49a55b5754...8c-johnnypc.jpg Zouden er ook nog meerdere delen in zitten, zoals wapens? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wearenotreal Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 Je komt Johnny ook tegen in 2 verschillende missies, dus dit maakt niet dat The Lost And The Damned ook in de pc versie zit, vrees ik. Al zou het natuurlijk wel kunnen. Maar waar heb je die mod gevonden? En kan je daar dan nog mee online? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) Ik heb een .asi loader gedownload, geen xLive. Ik geef ze wel. Dit is de .asi loader: Klik En de mod: Klik Je kunt er wel mee online Bewerkt: 25 februari 2009 door Venzio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wearenotreal Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 Dank. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DriftKing Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 waar moet je de file neerzetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 Ik heb een .asi loader gedownload, geen xLive.Ik geef ze wel. Dit is de .asi loader: Klik En de mod: Klik Je kunt er wel mee online Kunnen andere mensen dan ook je skin zien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 Ik neem aan dat dit voor de PC is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 Ik neem aan dat dit voor de PC is? De topictitel zegt genoeg Johnny in de PC versie van GTA:IV? En modden op de 360 en PS3 is tot nu toe nog onmogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 Ik neem aan dat dit voor de PC is? De topictitel zegt genoeg Johnny in de PC versie van GTA:IV? En modden op de 360 en PS3 is tot nu toe nog onmogelijk. Oeps, niet gezien Modden op Xbox360 is al gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FayaPonDem Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 zijn er interessante mods zoals total controversion mods? zou je de pc versie nog kopen als je al een ps3 versie hebt? pz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 Nope helaas nog niet zoon mod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 19 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 Kunnen we even on-topic blijven? Maar ja, andere mensen zien dit ook. En.. Er zit een duidelijke read-me bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 er zijn al meerdere delen aangetroffen die ook in de dlc zitten, waaronder de motoren, de skin van johnny is veel gedetaileerder, ook zijn er ongebruikte wapenslots in de pc versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.