Purol Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 Kunnen Jullie mij helpen ? Ik heb die Auto winkel gekocht en als je dan naar beneden loopt krijg je een kaart te zien waar Auto Races op staan. Als ik dan naar die plaats toe rijd kan ik niets vinden wat aanduit op een Start lijn ofzo. Hoe kan ik aan zoon Rees mee doen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) Dit ten eerste lees eerst de regels door en hoe je dingen moet gebruikenWaar zijn al die knopjes voor? Ten tweede de zoekfunctie die staat rechtsboven, als je daar een deel van je vraag intypt dan kom je op resultaten uit die je kunnen helpen:Zoekfunctie Ten 3e moet je in het rode rondje staan, of je moet alle auto's leveren die staan rechts van de kaart naast de garage, dan kan je pas meedoen aan de races Bewerkt: 4 mei 2005 door The Outlaw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 Eerst moet je de vier lijsten van de inport-export garage voltooien (in de kelder zie je een lijst hangen met auto's, rijdt die allemaal de garage in) Zodra je de races kan doen verschijnt er een marker voor de race-plattegrond. Als je erin gaat staan kun je met de pijltjestoetsen verschillende races selecteren, met enter kan je annuleren en met shift kan je deelnemen aan een race (mits je genoeg geld hebt). Wanneer je een race start met shift, zoek je een snelle wagen uit en rijd je naar de startlijn, die aangegeven staat op je radar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Purol Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 Oke bedankt en zal ik doen. Ik had alles al uitgekamt hoor maar ik kon niets vinden Sorry. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.