vw53steven Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Hoi allemaal, Ik heb waarschijnlijk een keer een cheat ingeschakeld dat je wapens nooit weg gaan als je dood ga, maar die wil ik uitzetten alleen dat lukt niet. Is het mogelijk om die wapens die ik heb dan kwijt te raken? Gr. Steven Reageren
Cabyon Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) Ik ken in principe geen cheat waarbij je wapens nooit weggaan, dus misschien heb je per ongeluk een mod toegevoegd of gebruikt. Ik denk dat je de cheat/mod ook kunt uitschakelen, door de cheat nog een keer te doen. Daar is deze pagina voor. Misschien werkt dit, anders weet ik het niet meer, maar ik zal wel naar een oplossing zoeken. Succes! Bewerkt: 25 februari 2009 door Cabyon Reageren
Bossinkje Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Dit kan niet komen door een cheat, er bestaat niet zo'n cheat. Het zal wel kunnen dat je je vriendin Katie Zahn meer dan 15% hebt gedated, dan verlies je geen wapens en geld nadat je wasted bent geweest. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.