iLoveGta Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) hey, ik ga mss singstar kopen op www.ebay.be(koopjessite)maar sommige zijn zonder micro's en andere met micro's,die zonder micro's is dat gelijk welke micro je hebt want ik heb een gewone micro . Kan ik die dan gebruiken of niet :huh: En ik zie ooo kdat je een eyetoy camera nodig hebt is dat waar want wanders moet ik dat ook al kopen (gaat het niet zonder de camera) grtzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Bewerkt: 4 mei 2005 door iLoveGta Reageren
Sasuke Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Ik zou geen ebay spullen kopen als ik jou was, doe 't gewoon in de winkel en je bent er makkelijker mee weg. Reageren
iLoveGta Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 in welke winkels kan je dat kopen en hoeveel is de prijs Reageren
Warrior Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 in welke winkels kan je dat kopen en hoeveel is de prijs ik heb de eyetoy gekocht bij free record shop en was 30euro maar nu weet ik nie Reageren
iLoveGta Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 (bewerkt) maar je kan het spel ook zonder eyetoy spelen heb ik gehoord mar mijn vraag is nu waar en hoeveel ik ga het kopen maar ik moet het eerst weten aub Bewerkt: 5 mei 2005 door iLoveGta Reageren
josie Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Als je het bij freerecordsh*p koopt dan kost het ongeveer 45 euries met microfoons. Een andere werkt volgensmij niet want bij singstar zit een verloop stukje waardoor het in het usb-gaatje. Singstar kun je gewoon spelen zonder eyetoy. Het is een leuk extratje met camera. Maar daarvoor zou ik het niet kopen. (de camera he) Dus: Singstar ong. 45 euro Hoeft geen eyetoycamera. Reageren
iLoveGta Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 (bewerkt) heb gekeken en is wel wat duur vindt ik amai grtzzz :lol: Bewerkt: 7 mei 2005 door iLoveGta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.