Jump to content

6 sterren kwijt raken..


Mesprit

Recommended Posts

Ik pak altijd een speedboot (Jetmax, Squalo) en ik vaar net zo lang rond het eiland tot ze weg zijn, duurt niet zo lang ;)

Ja dat valt mij nou ook op, dat als ik te water vlucht, ik altijd mijn sterren kwijt raakte. Net ook al: Ik raakte gewoon mijn 5 sterren kwijt toen ik in een Reefer weg vluchtte! :puh:

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

beste optie is in de metrotunnel gaan (lopende) heb je geen last van heli en zo kan je naar 1 van de 2 save lopen legt er aan waar je de 6 sterren killing ( en de zelfs die 4 sterren killing) die 2 mission kan je allebij het beste doen in de metro tunnel (manganesse en albany ave straat) vanuit die punt kan je lopen totaal tot aan de save house van playboy x (ondergronds) [/font] vaak houd dan net die 6 sterren vanzelf op als je bij die treinstation boven grond komt is alleen eve een eindje lopen....

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand een manier om na de eerste missie van het spel die 6 sterren te krijgen/behouden. Cheaten mag, maar natuurlijk niet zo dat die Trophy geblokkeerd wordt ^_^ .

Damm, moet toch iets minder op die knop rammen. Deleteje :) "?

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand een manier om na de eerste missie van het spel die 6 sterren te krijgen/behouden. Cheaten mag, maar natuurlijk niet zo dat die Trophy geblokkeerd wordt ^_^ .

de manier waar ik het mee gedaan heb is toen het 2e eiland geunlockt was ben ik naar de heli toers gegaan en heb ik een heli gepakt en ben ik naar het 3e gebied gevlogen.

toen 5 minuten helis ontweken en toen ik hem had zelfmoord gepleegd

maar na de 1e missie moet je even op het vliegveld kijken of daar een heli staat

en op het vliegveld kan je makkelijk 4 sterren kwijtraken maar zodra je ze kwijt bent zijn ze direct weet terug maar je hebt dan wel die trophie van 4 sterren verliezen (ff die trophy naam kwijt XD)

maar kyk gewoon even op het vliegveld of daar een heli staat en vlieg daarmee naar het 2e gebied

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand een manier om na de eerste missie van het spel die 6 sterren te krijgen/behouden. Cheaten mag, maar natuurlijk niet zo dat die Trophy geblokkeerd wordt ^_^ .

Ja dat weet ik. Ga naar dit punt (op de snelweg) en spring af de noorderkant van de snelweg. Dan zal je moeten vallen op de metrorails (kijk dus eerst of je wel goed springt). Daarna loop je richting Algonquin, en eenmaal je ver genoeg bent zal je zes sterren krijgen! De politie zal je wel nog irriteren, maar door altijd weg van ze te lopen (je kan op je map zien waar ze zijn) zullen ze je niet kunnen doodschieten. Loop dus vijf minuutjes heen en weer op de treinrails, en je zal de achievement krijgen!

Hier nog een screentje:

gtaiv2009022611504900.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...