Xyzoron Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Ik zag op de site staan dat er geen vindplaatsen waren voor een Phoenix, maar hoe weet je dan dat het bestaat? Na een beetje nadenken was ik op youtube gaan zoeken, en daar stond, dat als je de "San Fierro Hills" race doet, je ermee kan rijden, je moet hem dan in je garage stoppen, en laten exploderen. Klopt deze informatie ook echt, of is het iets dat gemod is? Ik kan dat zelf nu niet uittesten, want mijn SA is kapot ( ) Misschien is het dus handig, als het waar blijkt te zijn, deze info bij de pagina van het betreffende voertuig te zetten. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 ... dat als je de "San Fierro Hills" race doet, je ermee kan rijden, je moet hem dan in je garage stoppen, en laten exploderen. Klopt deze informatie ook echt, of is het iets dat gemod is? ...Als je dus iets verder had gekeken dan je neus lang was - als je dus even bij de informatie van die race was gaan kijken - had je het zelf kunnen vinden. Klik hier en zoek de race op, lees de beschrijving en je zal er al snel achter komen dat dat laten exploderen absoluut onnodig is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.