Jump to content

wapens in TLAD


supergoenie1313

Recommended Posts

hee

weet een van jullie misschien hoe ik de nieuwe wapens van TLAD kan krijgen?

thnx

voor zover ik weet kan je de wapens van TLAD alleen maar in TLAD gebruiken en ik neem aan dat je de wapens als je wat missies hebt gedaan vanzelf tegen komt

volgens wikigta zijn er geen wapenset code's bijgekomen ben dus bang dat je de wapens zelf moet gaan zoeken

Klik hier om te zien welke wapens je allemaal kan vinden ik weet niet of er wapens van TLAD tussen zullen zitten dat zul je even moeten bekijken

Link to comment
Delen op andere websites

hee

weet een van jullie misschien hoe ik de nieuwe wapens van TLAD kan krijgen?

thnx

voor zover ik weet kan je de wapens van TLAD alleen maar in TLAD gebruiken en ik neem aan dat je de wapens als je wat missies hebt gedaan vanzelf tegen komt

volgens wikigta zijn er geen wapenset code's bijgekomen ben dus bang dat je de wapens zelf moet gaan zoeken

Klik hier om te zien welke wapens je allemaal kan vinden ik weet niet of er wapens van TLAD tussen zullen zitten dat zul je even moeten bekijken

ja dat had ik gezien maar ik weet het nu al je kan zo`n busje van iemand bellen en die verkoopt het dan aan je:D

Link to comment
Delen op andere websites

hee

weet een van jullie misschien hoe ik de nieuwe wapens van TLAD kan krijgen?

thnx

voor zover ik weet kan je de wapens van TLAD alleen maar in TLAD gebruiken en ik neem aan dat je de wapens als je wat missies hebt gedaan vanzelf tegen komt

volgens wikigta zijn er geen wapenset code's bijgekomen ben dus bang dat je de wapens zelf moet gaan zoeken

Klik hier om te zien welke wapens je allemaal kan vinden ik weet niet of er wapens van TLAD tussen zullen zitten dat zul je even moeten bekijken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...