kees1991 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) Ik heb van een tekening een nieuwe tekening van supergirl gemaakt. gemaakt in photoshop had achteraf toch liever in illustrator gedaan want dan had ik nu een vector. ik heb gebruik gemaakt van de pen tool. dit is het orgineel, overgetrokken met fineliner en vergroot, uitgewerkt in photoshop. ratez en comentz plz EDIT ik vind eigenlijk alles wel goed gelukt alleen het gesicht vind ik niet erg mooi geworden. Bewerkt: 25 februari 2009 door kees1991 Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Pas het gezicht aan in Adobe Ilustrator. Verder echt vet gedaan! Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 (bewerkt) Het gezicht is in alle plaatjes goed, behalve de laatste. Ik zou het persoonlijk bij de eerste tekening hebben gelaten, wat die was erg mooi. Ik geef dus de eerste een 8.5/10. Bewerkt: 28 februari 2009 door KillerZero86 Reageren
ikt Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Eerste tekening is geweldig, maar het overtreksel is erm... Niet foutloos gegaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.