Jump to content

F.E.A.R. 2 Project Origin


WaRioRZ

Recommended Posts

Ik zag dat er hier nog geen topic over was dus dacht, laat ik hier eens een topic over starten.

F.E.A.R. 2 - Project Origin is de knappe nieuwe shooter ontwikkeld door Monolith. Hij begint waar het eerste deel ophield. Namelijk de vreemde visioenen van alma. Het kleine meisje in de rode jurk, die je de meest gruwelijke beelden laat zien. Ze laat je nekharen overeind staan door ineens achter je te verschijnen. En wanneer je dan omkijkt zit je met hartkloppingen op je stoel.

Hier een aantal screenshots van het spel.

darth-fear_project-origin.jpg

561906941.jpg

FEAR_2_ProjectOrigin_scr038.jpg

Het is een heel mooi spel, maar de installatie is zo ongelofelijk langzaam. Het koste me al met al meer dan een uur om de installatie te voltooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is al één topic over, van Dieko. En dit spel hoort zeker niet thuis bij Sport & Fighting. :7

Echt waar?

Hmm ik kon niks vinden, stuur eens een linkje over?

Oké gevonden :sst::slotje:

Bewerkt: door WaRioRZ
Link to comment
Delen op andere websites

Hier is al één topic over, van Dieko. En dit spel hoort zeker niet thuis bij Sport & Fighting. :7

Echt waar?

Hmm ik kon niks vinden, stuur eens een linkje over?

Oké gevonden :sst::slotje:

Dit is 'm >>> Klik. Die topic is op 13 Feb. geopend, dus dat lijkt me eerder. =]
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...