vice cityr Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 ik heb iets gevonden er staat een ship in san andreas dat in vice city ook staat los santos: los santos vice city: vice city ik weet niet of dit een easter egg is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 Dat zijn gewoon maar boten. Het is helemaal geen easter egg hoor,gewoon een tekentje van een boot. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice cityr Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) neenee je moet in het spel naar de shepen kijken dan zie je dat ze als 2 drupels water op elkaar lijken Bewerkt: 4 mei 2005 door vice cityr Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 Dat kan best; Het schip van de missie Bomb de Base in GTA III ligt bijvoorbeeld ook aangemeerd in Vice City, dus het is best mogelijk dat het containerschip ook in San Andreas ligt. Kan iemand een ingame screen maken? Dan kunnen wij als PCgebruikers ook meegenieten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eli R Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 Heb je nog nooit 2 dezelfde boten gezien? De perrenials lijken ook bijna hetzelfde, is toch ook geen easter egg <_< . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 neenee je moet in het spel naar de shepen kijken dan zie je dat ze als 2 drupels water op elkaar lijken Dit is EGT geen easter egg.... Dan zouden Bijv. De Oceanic, de Voodoo, de perrennial OOK toch allemaal Easter Eggs moeten zijn? :blink: Want die komen OOK in Vice City voor.... dus dit is geen easter egg... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 Dat schip in SA is van het leger En dat van VC is en boot waar je mense moet afschiete da heeft iets met de shipyard te make dus geen easteregg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 Alleen als de boten de zelfde namen zouden hebben dan was het een Easteregg. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 Alleen als de boten de zelfde namen zouden hebben dan was het een Easteregg. Joep daar heb je je antwoord Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 of mischien is die boot van vicecity naar sanandreas gegaan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 dan vaart hij terug in de tijd lijkt me niet logisch Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 dan vaart hij terug in de tijd lijkt me niet logisch Vice City is in 1986, San Andreas begin jaren '90... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice cityr Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 of mischien is die boot van vicecity naar sanandreas gegaan. vola dat bedoel ik nou Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 en daarna is ie naar Liberty City gegaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 en daarna is ie naar Liberty City gegaan ? Hoezo is ie naar Liberty City gegaan? :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts