Jump to content

een eastern egg?


vice cityr

Recommended Posts

en daarna is ie naar Liberty City gegaan

Dat kan niet dat is lulkoek

Hoezo is dat lulkoek, Liberty City komt na San Andreas, en ik heb m ook in GTA3 gezien dus

Link to comment
Delen op andere websites

en daarna is ie naar Liberty City gegaan

Dat kan niet dat is lulkoek

Hoezo is dat lulkoek, Liberty City komt na San Andreas, en ik heb m ook in GTA3 gezien dus

ik denk het niej... er staan wel meer b0ten in de haven.... zijn diej dan o0k allemaal ui liberty citu <_<

Link to comment
Delen op andere websites

en daarna is ie naar Liberty City gegaan

Dat kan niet dat is lulkoek

Hoezo is dat lulkoek, Liberty City komt na San Andreas, en ik heb m ook in GTA3 gezien dus

ik denk het niej... er staan wel meer b0ten in de haven.... zijn diej dan o0k allemaal ui liberty citu <_<

heb ik daar iets over gezegd dan? <_< ik had het over EEN boot

Bewerkt: door ICE COLD KILLA
Link to comment
Delen op andere websites

<_< ik snap er helemaal niks meer van: in vice city is er een voodoo en in sa ook, en nog veel meer, zoals boten dus ook. het is toch helemaal geen easter egg!

Link to comment
Delen op andere websites

en daarna is ie naar Liberty City gegaan

Dat kan niet dat is lulkoek

In LC is er ook zon boot waar je al die ventjes moet afschieten met die sniper, 'bomb ta base'(ofzoiets)

Link to comment
Delen op andere websites

dus het kan best zijn dat de boot eerst van vicecity in naar sanandreas is gegaan en daarna naar libertycity is gevaren maar daar was die boot gezonken dus ik ben benieuwd of in gta4 ook die boot er nog is en het toch mis hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

en daarna is ie naar Liberty City gegaan

Dat kan niet dat is lulkoek

In LC is er ook zon boot waar je al die ventjes moet afschieten met die sniper, 'bomb ta base'(ofzoiets)

Ja ma die is gezonken

Link to comment
Delen op andere websites

als je boven jou post had gelezen, dan zou je gezien hebben dat hij:eerst in Vice City, daarna in San Andreas, en daarna in Liberty City was en hij is notabene pas gezonken in Liberty City!

Link to comment
Delen op andere websites

als je boven jou post had gelezen, dan zou je gezien hebben dat hij:eerst in Vice City, daarna in San Andreas, en daarna in Liberty City was en hij is notabene pas gezonken in Liberty City!

Dat kan niet wat jullie allemaal zeggen het zijn gwn boten

Link to comment
Delen op andere websites

als je boven jou post had gelezen, dan zou je gezien hebben dat hij:eerst in Vice City, daarna in San Andreas, en daarna in Liberty City was en hij is notabene pas gezonken in Liberty City!

Dat kan niet wat jullie allemaal zeggen het zijn gwn boten

Het gaat niet om boten die je kan bevaren mar om vrachtschepen die in de havens liggen

Link to comment
Delen op andere websites

als je boven jou post had gelezen, dan zou je gezien hebben dat hij:eerst in Vice City, daarna in San Andreas, en daarna in Liberty City was en hij is notabene pas gezonken in Liberty City!

Dat kan niet wat jullie allemaal zeggen het zijn gwn boten

Het gaat niet om boten die je kan bevaren mar om vrachtschepen die in de havens liggen

Boten of Vrachtschepen wat maakt het uit

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een enorme koude drukte hier.

Het feit dat je een boot die een belangrijke rol heeft gespeeld in een eerdere GTA terugziet in een andere GTA is gewoon grappig. Of je het nu een easteregg noemt of niet, het is gewoon leuk om te weten. Maak je er verder niet zo druk om.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...