Jump to content

Wipeout

Recommended Posts

Geplaatst:

wipeoutlogo.jpg

Elke week starten 20 nieuwe deelnemers aan Wipeout.

Degene die overblijft met de beste tijd, gaat naar huis met het prijzengeld van 10.000 euro!

De hindernisbaan van Wipeout bestaat uit 4 rondes met verschillende onderdelen.

Naast een aantal vaste onderdelen zijn er elke week ook weer nieuwe spectaculaire hindernissen!

Bron: RTL.NL

Wipeout is elke Zondag om 20:30 bij RTL 5 te zien!

Wat vind jij van dit programma? ^_^

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Hulk

6

• K.O.

4

• TahR78

3

• GTA Haas

2

Geplaatst:

Ik kijk er altijd naar, super leuk! ^^ Maar jammer, ik heb de Amerikaanse versie gezien, helemaal. :7 Dus er is niks nieuws bij voor mij... :( Maar het blijft toch wel leuk hoe mensen er onderuit gaan! :D

Geplaatst:

Ik heb er tot nu toe elke week nog naar gekeken, en ik vind het een geweldig programma. Ik lig elke avond in een deuk, van die mensen die zulke leuke uitglijders maken. En vooral die rode bollen, er is in die twee weken dat het erop is maar 1 iemand helemaal over al die vier de bollen heen gekomen, de rest valt allemaal bij de eerste of tweede al. :puh:

Geplaatst:

Ik vind het een erg leuk progamma maar soms ook een beetje hard vooral bij die bokshandschoenen. Maar toch erg mooie hindernisbanen.

Geplaatst:

Ik heb beide afleveringen gezien en ga 't nu gewoon elke week kijken! Inderdaad een ontzettend leuk format met bijzonder droog commentaar. :7 En ongelofelijk.. 'aparte' deelnemers af en toe. :cab: Maar wel leuk om te zien inderdaad hoe iedereen constant op zijn muil gaat op die geweldige hindernisbanen.

Toch wel apart om te zien hoe groot het verschil is tussen alle tijden trouwens. Bij de eerste ronde bijvoorbeeld zijn er gegoeg mensen die er meer dan 5 minuten over doen, terwijl er ook genoeg mensen onder de 1:30 komen. Hebben die mensen dan gewoon 0 conditie of doen ze expres zo rustig aan? In de finale ronde (de 'Wipeout Zone') is het verschil ook al zo groot. Ik geloof dat de tweede een tijd had van boven de 14 minuten en de winnaar er in 4 minuten al was. Hoe moeilijk kan het dus zijn? :puh:

Ik vind het alleen jammer dat de baan elke aflevering grotendeels hetzelfde is. Als je kijkt naar bijvoorbeeld Takeshi's Castle, waar de show deels op gebaseerd is, zit er veel meer variëteit in de afleveringen. Ook bij Fear Factor (met dezelfde executive producer als bij Wipeout) zat er meer verschil tussen alle rondes.

Desalniettemin blijft het leuk om al die wipeouts te zien. Ik kijk zondag zeker weer!

Geplaatst:
Ik vind het alleen jammer dat de baan elke aflevering grotendeels hetzelfde is. Als je kijkt naar bijvoorbeeld Takeshi's Castle, waar de show deels op gebaseerd is, zit er veel meer variëteit in de afleveringen. Ook bij Fear Factor (met dezelfde executive producer als bij Wipeout) zat er meer verschil tussen alle rondes.

Desalniettemin blijft het leuk om al die wipeouts te zien. Ik kijk zondag zeker weer!

In de eerste twee aflevering zat er wel verschil in de banen. In aflevering 1 moesten ze over blokken lopen, en dan overeen stuk droog land. In aflevering twee, twee keer over die blokken over het water, met daar tussenin een spekgladde trap. Ook was ronde 2 totaal anders. Aflevering 1 had je twee dingen, eentje die bewoog, een soort tafel, en die andere waren driehoekjes, of prisma's, op het water waar ze overeen moesten springen. In aflevering 2 hadden ze een grote loopband, met een soort van 'deuren', en over de baan werden tennisballen gegooid. Dus eigenlijk zijn de banen niet helemaal hetzelfde.

Geplaatst:

Ik zei ook grotendeels. Het standaard format van WipeOut kun je ook op WikiPedia lezen. Ronde één kan wat variaties bevatten, maar onderdelen als de Sucker Punch en de Big Balls kun je elke aflevering verwachten. Ronde twee zal altijd The Sweeper zijn, hoewel dit inderdaad kan worden gevariëerd door het staan in een zak of het gooien van objecten naar de deelnemers. Bij ronde 3 zijn twee, hoogstens 3 mogelijkheden: Dizzy Dummy, Dreadmill en Cookie Cutter. De finaleronde, de Wipeout Zone, is eigenlijk steeds hetzelfde, hoewel er blijkbaar één Amerikaanse aflevering een beetje anders was.

Wat mij betreft hadden er gewoon wat meer hele verschillende rondes gebruikt kunnen worden, in plaats van variaties op hetzelfde format (met eventuele uitzondering van ronde 3, waar 3 verschillende formats voor zijn).

Geplaatst:

Bij mij in de klas waren ze paar weken trug helemaal bezig dat die presentatoren die deelnemers helemaal afkraken. Tot nu toe maken ze alleen grapjes over de Chinese muur en een dik ventje dat een helling van 30% niet op komt..

Geplaatst:
Vandaag weer op tv :Y

Ik heb wat opgenomen en zet het zo snel mogelijk op Youtube.

Laat maar, ik heb het per ongeluk verwijderd :7

Geplaatst:
Ik zit het te kijken en het is wel leuk,maar de presentatie is zo slecht.
Dat valt toch nog best mee? Ik vind de voice-over nog best wel grappig zo nu en dan. Natuurlijk wel érg voorspelbaar, maar dan nog. Het kan altijd nog erger, zoals bij al die verschrikkelijke Amerikaanse funniest home video varianten... :tu:
Geplaatst:

De presentatie is inderdaad leuk en grappig. Ik vind vooral de parcours mooi gemaakt maar het beste is natuurlijk wel de WIPEOUT!!! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...