Legenderion Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Hmmz, op Youtube was al eerder ergens de Amerikaanse versie te zien, met echt precies dezelfde baan, beetje erg niet origineel dus. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Hmmz, op Youtube was al eerder ergens de Amerikaanse versie te zien, met echt precies dezelfde baan, beetje erg niet origineel dus. Ik heb de hele serie gekeken, de Amerikaanse versie. Heb ik ook gekeken op YouTube. Het is echt supper grappig hoe die mensen er onder uit gaan. Reageren
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 *bumpje* Even mijn mening dan Elke zondag lig ik in een deuk Al die uitglijers, vooral vorige week op die ''rollers'', echt goed gewoon. Vorige week was er ook nog eens een dikke Belg die alleen maar ''amaai'' zei Reageren
PowerPats Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Zou er ooit iemand voorbij die 4 grote ballen voorbij zijn gegaan ? tot nu toe heb ik alleen mensen zien vallen en die laten dan zo een modder-afdruk van hun lichaam op die 4 ballen achter Reageren
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Zou er ooit iemand voorbij die 4 grote ballen voorbij zijn gegaan ? tot nu toe heb ik alleen mensen zien vallen en die laten dan zo een modder-afdruk van hun lichaam op die 4 ballen achter Volgensmij was maar 1 iemand door alle ballen heen gekomn. Reageren
The Hulk Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Zou er ooit iemand voorbij die 4 grote ballen voorbij zijn gegaan ? tot nu toe heb ik alleen mensen zien vallen en die laten dan zo een modder-afdruk van hun lichaam op die 4 ballen achter Volgensmij was maar 1 iemand door alle ballen heen gekomn. Ja een getinte belg in de 3e aflevering. Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 Ik heb het laatst ook gezien. Is inderdaad wel grappig. Ik denk niet dat er al iemand voorbij de Sucker Punch is gekomen zonder te vallen. En de enige die tot nu toe over alle ballen is geraakt is die Belg. Maar die Walter Grootaers is zo'n irritante presentator Reageren
K.O. Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 (bewerkt) Maar die Walter Grootaers is zo'n irritante presentator Daar hebben wij hier in Nederland gelukkig geen last van. Naar mijn mening doen Dennis Weening en Klaas van der Eerden het best wel netjes. Jullie kunnen in België zeker niet de (Nederlandse) zender RTL5 ontvangen? (Wij in elk geval geen VTM) Anders kun je de Nederlandse versie hier bekijken, als je eens wilt vergelijken. Dan ga ik nu even een fragment van de Vlaamse versie opzoeken om die Walter Grootaers te bekijken. Edit: mediaplayer op vtm.be wil bij mij niet echt werken... Bewerkt: 21 maart 2009 door K.O. Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Haha, dit is wel echt een dikke 'FAIL' http://www.vtm.be/wipeout-2009/items/video/4502.php Reageren
The Hulk Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Soms vallen kandidaten eigenlijk best wel verkeerd of hard het verbaast me niks als er is een keer iemand iets breekt. Reageren
The Hulk Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ik ga vanavond lekker weer kijken Reageren
Cabyon Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Soms is het wel grappig als bij de 'Regilio Tuur muur' (Dat is en muur met allemaal bokshandschoenen, die regelmatig uit de muur komen en je kunnen raken.. ) als die boksballen de persoon in het hoofd, de buik of in dit geval dat man in de kroonjuwelen slaat... Reageren
PowerPats Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Volgens mij is het haast onmogelijk om daar langs te gaan Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Die Aldo of hoe je het ook schrijft vond ik wel lauw. Heeft hij zelfs ook nog een mascote. Ook zijn tijd was niet verkeerd, 10.44. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.