Jump to content

Wipeout


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Hulk

    6

  • K.O.

    4

  • TahR78

    3

  • GTA Haas

    2

Hmmz, op Youtube was al eerder ergens de Amerikaanse versie te zien,

met echt precies dezelfde baan, beetje erg niet origineel dus.

Ik heb de hele serie gekeken, de Amerikaanse versie. Heb ik ook gekeken op YouTube. :Y Het is echt supper grappig hoe die mensen er onder uit gaan. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

*bumpje* Even mijn mening dan ^_^

Elke zondag lig ik in een deuk :D Al die uitglijers, vooral vorige week op die ''rollers'', echt goed gewoon. Vorige week was er ook nog eens een dikke Belg die alleen maar ''amaai'' zei :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zou er ooit iemand voorbij die 4 grote ballen voorbij zijn gegaan ? :7

tot nu toe heb ik alleen mensen zien vallen en die laten dan zo een modder-afdruk van hun lichaam op die 4 ballen achter :7

Volgensmij was maar 1 iemand door alle ballen heen gekomn.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou er ooit iemand voorbij die 4 grote ballen voorbij zijn gegaan ? :7

tot nu toe heb ik alleen mensen zien vallen en die laten dan zo een modder-afdruk van hun lichaam op die 4 ballen achter :7

Volgensmij was maar 1 iemand door alle ballen heen gekomn.

Ja een getinte belg in de 3e aflevering.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het laatst ook gezien. Is inderdaad wel grappig. Ik denk niet dat er al iemand voorbij de Sucker Punch is gekomen zonder te vallen. :puh: En de enige die tot nu toe over alle ballen is geraakt is die Belg. :dans:

Maar die Walter Grootaers is zo'n irritante presentator :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar die Walter Grootaers is zo'n irritante presentator :duh:
Daar hebben wij hier in Nederland gelukkig geen last van. Naar mijn mening doen Dennis Weening en Klaas van der Eerden het best wel netjes. Jullie kunnen in België zeker niet de (Nederlandse) zender RTL5 ontvangen? (Wij in elk geval geen VTM) Anders kun je de Nederlandse versie hier bekijken, als je eens wilt vergelijken. Dan ga ik nu even een fragment van de Vlaamse versie opzoeken om die Walter Grootaers te bekijken. :7 Edit: mediaplayer op vtm.be wil bij mij niet echt werken... Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Soms is het wel grappig als bij de 'Regilio Tuur muur' (Dat is en muur met allemaal bokshandschoenen, die regelmatig uit de muur komen en je kunnen raken.. :7) als die boksballen de persoon in het hoofd, de buik of in dit geval dat man in de kroonjuwelen slaat... :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...