Jump to content

The Fast & Furious 4

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eindelijk!

Het 4de deel van de actie reeks The Fast & Furious komt uit op 8 april!

Hier geef ik je wat info over de racefilm:

Fast & Furious 4

Land: Verenigde Staten (2009) | Kinderen toegelaten

Première: 08 April 2009

--------------------------------------------------------------------------------

Regie: Justin Lin

Met: Vin Diesel, Paul Walker, Michelle Rodriguez, Jordana Brewster, John Ortiz, Laz Alonso, Gal Gadot, Shea Whigham, Tego Calderón

Genre: Actie

Trailer:

Bewerkt: door RobbieB
  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• RobbieB

11

• The Hulk

8

• Nissan

6

• Jesperkaj

5

Geplaatst:

Lijkt me een leuke film enzo maar je moet echt eens stoppen met zulke topics aan te maken. Niemand heeft er wat aan. En de film komt pas over ruim een maand en dan zal iedereen wel op de hoogte zijn dat er een nieuwe film in de bios is. Stop er gewoon mee.

Geplaatst:

Ik ben benieuwd naar de plaats van de film. :puh:

Maar zoals nikita (:puh:) al zegt je moet niet voor elke film een topic maken. :7

Geplaatst:
Lijkt me een leuke film enzo maar je moet echt eens stoppen met zulke topics aan te maken. Niemand heeft er wat aan. En de film komt pas over ruim een maand en dan zal iedereen wel op de hoogte zijn dat er een nieuwe film in de bios is. Stop er gewoon mee.

Er zijn leden die er voor zijn, en er zijn leden die er tegen zijn.

Ik begrijp dat ik niet over elke film een topic moet maken, maar over blockbusters zoals deze moet er gewoon een topic over gemaakt worden. Ik weet er gewoon veel van over films, het is een van mijn grootste hobby's.

Geplaatst:

Ik begrijp dat ik niet over elke film een topic moet maken, maar over blockbusters zoals deze moet er gewoon een topic over gemaakt worden. Ik weet er gewoon veel van over films, het is een van mijn grootste hobby's.

Maak dan een groot topic ofzo...

Waar je over al die films kan praten i.p.v. voor elke film een topic. :Y

Geplaatst:

Ik ben er zeker van dat je die tekst van de hoofdpost gewoon kopieert van wikipedia ofzo... En zoals End Of The Riot zei, je kan 1 groot topic openen waar jij je nutteloze topics kunt posten.
Geplaatst:

De film heet helemaal geen The Fast & Furious 4, maar gewoon kortweg Fast & Furious. :tu: Het derde deel was niks, het tweede deel kon nog wel, maar het eerste deel was gewoon onwijs goed. Zijn het precies dezelfde personages als uit het eerste deel, want ik zie namen staan als Vin Diesel en Paul Walker.

Geplaatst:

Lijkt me een geweldige film alle andere delen heb ik ook al gezien. Het zijn geweldige films. Ik ben zelf een beetje een straatrace en Tuning fan.

Ik heb al 2 trailers :

En t was vorig jaar trouwens al bekend dat ie uitkwam :)

Bewerkt: door GreyFox-Smurf

:dans: :dans: :dans: EINDELIJK! :dans: :dans: :dans:

GE-WEL-DIG NIEUWS! :dans: Ik heb ze allemaal al gezien, alledrie echt topfilms waar de nitro uit het scherm springt! :tu: Hopelijk is hij evengoed als alle andere films van The Fast And The Furious! ^_^

@ hieronder: Weet ik, maar toch blijft het geweldig nieuws! ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
:dans: :dans: :dans: EINDELIJK! :dans: :dans: :dans:

GE-WEL-DIG NIEUWS! :dans: Ik heb ze allemaal al gezien, alledrie echt topfilms waar de nitro uit het scherm springt! :tu: Hopelijk is hij evengoed als alle andere films van The Fast And The Furious! ^_^

Rustig rustig!

De film komt pas uit over enkele maanden hé.

Nog even geduld dus.

IKk heb al de 2de en de 3de gezien op TV en ze zijn echt super.

Geplaatst:
Ik heb al 2 trailers :

En t was vorig jaar trouwens al bekend dat ie uitkwam :)

Wow! Ziet er goed uit! :D

En zo te zien weer met Vin Diesel en Paul Walker ik kan niet wachten!!! :tu:

Geplaatst:

Blijf jij nou bezig voor elke film een topic aan te maken??

Deze film lijkt mij totaal niet leuk. Ik ga naar een film om van een sterk verhaal te genieten, en niet van een paar C-acteurs die dan wat zinnetjes opzeggen om een hoop autoraces verhaaltechnisch aan elkaar te naaien...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...