Jump to content

The Fast & Furious 4


RobbieB

Recommended Posts

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RobbieB

    11

  • The Hulk

    8

  • Nissan

    6

  • Jesperkaj

    5

Blijf jij nou bezig voor elke film een topic aan te maken??

Deze film lijkt mij totaal niet leuk. Ik ga naar een film om van een sterk verhaal te genieten, en niet van een paar C-acteurs die dan wat zinnetjes opzeggen om een hoop autoraces verhaaltechnisch aan elkaar te naaien...

Er zit ook altijd een goed verhaal aan en dat word gekoppeld met auto's. Een geweldige combinatie! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Lijkt me een leuke film enzo maar je moet echt eens stoppen met zulke topics aan te maken. Niemand heeft er wat aan. En de film komt pas over ruim een maand en dan zal iedereen wel op de hoogte zijn dat er een nieuwe film in de bios is. Stop er gewoon mee.

Sinds wanneer is het verboden om over goede film franchises een topic aan te maken? Kap even met Mod achtig doen, azijnpisser :clown: .

Goed topic :tu: , The Fast and The Furious is een van mijn meest geliefde filmseries en ga er dus ook naartie :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Blijf jij nou bezig voor elke film een topic aan te maken??

, en niet van een paar C-acteurs die dan wat zinnetjes opzeggen

LOL dude Vin Diesel is echt geen C acteur.

ontopic: Khoop dat het wel weer wat beter word 2 kon nog wel maar 3 niet echt. 1 was de beste

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag een kleine preview gezien op Internet. Ik kan hem jullie van harte aanbevelen ^_^.

Daarnaast, hoe kun je Tokyo Drift nou geen vette film vinden! Een totaal andere omgeving met mooie auto's en vette races. Hersens op nul, niet zeiken maar kijken ^_^.

Link to comment
Delen op andere websites

We kunnen niet wachten op dit meesterwerk :bonk:

Qua leeftijd zit er een groot verschil tussen ons he, jij vind dingen als de Titanic leuk, maar ik vind dit dus leuk. Autofilm's zijn de toekomst als het zo doorgaat 8) .

Link to comment
Delen op andere websites

Qua leeftijd zit er inderdaad een groot verschil tussen ons, maar de Titanic vind ik ook ruk hoor ^_^ Ik ben meer van goede films als Shawshank Redemption, Kill Bill en de Lethal Weapon serie. Eigenlijk vind ik een heleboel films wel leuk en spaar ik ze ook. Er staan er nu 700 in de kast achter me :D Ik vond The Fast 1 en 2 nog wel te doen maar vanaf 3 ben ik afgehaakt. Het is echt een verhaal van niets, de acteurs zijn ronduit slecht en de dingen die ze met auto's uithalen maken niet dat het erg geloofwaardig overkomt. Toegegeven: de auto's zijn mooi en de dames die erin spelen meestal ook, maar dat is het dan ook wel...... ik snap best dat mensen (ik ook hoor) auto's mooi vinden maar je kan er toch een knap verhaal van maken?

Link to comment
Delen op andere websites

@ alle 360 gamers: Via Marketplace kan je sinds een paar dagen ook een theme van de nieuwe F&F downloaden voor op je dashboard. Wel een leuke, vind ik: Je ziet namelijk een Dodge Charger '69 in beeld. De trailer is daar ook te downloaden.

Verder, mijn mening: Ik heb de trailer gezien, en mijn verwachting is dat dit deel weer meer richting deel één en deel twee gaat, gelukkig! :tu: Ik vond deel drie ook bagger, niet terug te herkennen, op de filmtitel na... Allemaal C-acteurs in deel drie, geef toe! :Y Maar goed, ik ben dus hoopvol.

Offtopic @ GTA-sheep: Toevallig dan ook Q. Tarantino fanaat? Ik wel, heb hier een collectie van jewelste! Alleen Hell Ride, de nieuwste, moet ik nog even zien te bemachtigen! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...