Nick_Kerkwijk Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Wat deel 3 was slecht? Ik ben de enige die gek van driften is? Ghehe, is de mooiste stijl van rijden mannen Ontopic, vandaag is ie uitgekomen Ik ben een enorme fan van deze films. Ik ben ook een beetje heel erg autogeK Super serie Ik hoop echt dat ze door gaan na dit deel met deze acteurs... Tis btw wel beter dat het verdergaat wanneer Vin Diesel de Supra krijgt in het 1e deel Reageren
FerryN Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Wat deel 3 was slecht? Ik ben de enige die gek van driften is? Ghehe, is de mooiste stijl van rijden mannen Ontopic, vandaag is ie uitgekomen Ik ben een enorme fan van deze films. Ik ben ook een beetje heel erg autogeK Super serie Ik hoop echt dat ze door gaan na dit deel met deze acteurs... Tis btw wel beter dat het verdergaat wanneer Vin Diesel de Supra krijgt in het 1e deel Deel 3 was niet slecht, het paste alleen totaal niet bij de stijl van de eerdere twee delen Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Wat deel 3 was slecht? Ik ben de enige die gek van driften is? Ghehe, is de mooiste stijl van rijden mannen Ontopic, vandaag is ie uitgekomen Ik ben een enorme fan van deze films. Ik ben ook een beetje heel erg autogeK Super serie Ik hoop echt dat ze door gaan na dit deel met deze acteurs... Tis btw wel beter dat het verdergaat wanneer Vin Diesel de Supra krijgt in het 1e deel Deel 3 was niet slecht, het paste alleen totaal niet bij de stijl van de eerdere twee delen Dat is waar. Vandaag komt deel twee op de buis. Reageren
RobbieB Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Gisteren was de première!!! (8 april) Hij staat al op nummer 3 in de top 20 van beste film in de bioscoop. Alleen Monsters Vs. Aliens en Knowing deden beter. Reageren
RobbieB Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2009 (bewerkt) Is 'ie aan te raden? Ik weet het gewoon zeker! Ik heb 'm nog niet gezien, maar ik zal hem zeker eens gaan bewonderen! Bewerkt: 10 april 2009 door RobbieB Reageren
HA5H Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Ik ben vandaag met wat vrienden naar de film geweest Zeer vette film Het nodigt uit om het mogelijk volgende deel ook te bekijken. Natuurlijk weer een sh*tload aan actie en races en ook veel onverwachte stukjes. Gewoon echt het kijken in de bios waard Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 (bewerkt) Ik ben vandaag met wat vrienden naar de film geweest Zeer vette film Het nodigt uit om het mogelijk volgende deel ook te bekijken. Natuurlijk weer een sh*tload aan actie en races en ook veel onverwachte stukjes. Gewoon echt het kijken in de bios waard Ja sowieso, het is het echt waard Ik ben weeer tevreden over deze film, echt een aanrader Vooral hoe die kerel op het laatst vermoord wordt [/font] Echt een top verhaal, en veel actie, vette wagens Aanrader! >>> Door Jowx: Spoilers tussen tags aub.. <<< Srry Bewerkt: 10 april 2009 door nick_kerkwijk Reageren
RobbieB Geplaatst: 10 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2009 De verleiding nog niet weerstaan? Geen geld meer om te gaan kijken? Geniet van een stukje à là Fast & Furious 4 Reageren
Hackman Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Heb de film al gedownload. F&F films zijn altijd mooi vind ik. Reageren
The Hulk Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Heb de film al gedownload. F&F films zijn altijd mooi vind ik. Inderdaad zijn erg leuke films ik ga er morgen naar toe in de bioscoop. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Ik ben er donderdag al naar toe geweest. Zeker een aanrader! Ik ga niks verklappen over het verhaal, kijk zelf maar! Reageren
The Hulk Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Ik ben er donderdag al naar toe geweest. Zeker een aanrader! Ik ga niks verklappen over het verhaal, kijk zelf maar! Ik ga vanavond ik kan niet wachten. Volgens iedereen die hem al gezien hebben is het een geweldige film Reageren
RobbieB Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Joepie!! Vanmiddag mag ik naar de kinepolis om de film te bewonderen! Ik zal dan vanavond (of morgen) een klein verhaaltje posten. Reageren
-Trix- Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Joepie!! Vanmiddag mag ik naar de kinepolis om de film te bewonderen! Ik zal dan vanavond (of morgen) een klein verhaaltje posten. Nee ik dacht het niet zo verkloot je het voor iedereen die hem nog niet heeft gezien! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.