RobbieB Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Joepie!! Vanmiddag mag ik naar de kinepolis om de film te bewonderen! Ik zal dan vanavond (of morgen) een klein verhaaltje posten. Nee ik dacht het niet zo verkloot je het voor iedereen die hem nog niet heeft gezien! Diegene die het willen lezen, lezen het. Diegene die het niet willen lezen, lezen het niet. Reageren
-Trix- Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Joepie!! Vanmiddag mag ik naar de kinepolis om de film te bewonderen! Ik zal dan vanavond (of morgen) een klein verhaaltje posten. Nee ik dacht het niet zo verkloot je het voor iedereen die hem nog niet heeft gezien! Diegene die het willen lezen, lezen het. Diegene die het niet willen lezen, lezen het niet. Dan mag ik voor je hopen dat je het in een spoiler zet. Reageren
RobbieB Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Verslag middagje film Beoordelingen: Actie: 10/10 Bloed: 3/10 Humor: 1/10 Klein verhaal: >>> Door Jowx: Let op, onderstaande tekst bevat spoilers! <<< De voortvluchtige ex-bajes-klant Dom Toretto (VIN DIESEL) wordt opnieuw geconfronteerd met agent Brian O'Conner (PAUL WALKER). Ze gaan terug naar de straten waar het allemaal is begonnen. In dit deel van THE FAST AND THE FURIOUS worden Dom en Brian gedwongen om samen te werken: ze krijgen te maken met een gezamenlijke vijand. Ze moeten een gevaarlijke deal sluiten om deze te slim af te zijn. Wat leidt tot spectaculaire achtervolgingen en gevaarlijke stunts. Uiteindelijk vinden die twee vroegere tegenstanders de enige juiste manier om wraak te nemen...[/font] Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Kan je dat aub even spoileren? Het lijkt me niet leuk om wat te verklappen over de film aan andere leden. Reageren
-Trix- Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Dank je moderater voor spoilers Reageren
The Hulk Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Dank je moderater voor spoilers Het is inderdaad niet leuk voor de leden die de film nog niet gezien hebben maar het wel van plan zijn hem nog te gaan bekijken. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Waarom geef jij punten op humor Fast & Furious heeft nooit humor gehad. Het is spijtig genoeg geen komedie. :/ Reageren
RobbieB Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Waarom geef jij punten op humor Fast & Furious heeft nooit humor gehad. Het is spijtig genoeg geen komedie. :/ Met die punten wil ik de hoeveelheid humor weergeven. Er zit dus bijna geen humor in. Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Waarom geef je punten over bloederig? Dit is geen horrorfilm... Het gaat het meest over auto's, dus je moest iets zoals 'Drifting: 6/10, Dragracing 2/10, Actie 8/10, ...' Je geeft punten op dingen die bijna niet voorkomen in racefilms... En nee, niemand zegt dat je veel van films kent. Jongens, voor de zekerheid, ik ken RobbieB in real life en ik denk niet dat iemand zou zeggen dat RobbieB wat van films kent, ik begin in dit topic geen ruzie maar jullie moeten de waarheid weten. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Waarom geef jij punten op humor Fast & Furious heeft nooit humor gehad. Het is spijtig genoeg geen komedie. :/ Met die punten wil ik de hoeveelheid humor weergeven. Er zit dus bijna geen humor in. Maar humor in deze film is niet relevant. Je moet je afvragen,wat willen ze met de film bereiken? Willen ze je aan het lachen maken? Willen ze een serieus onderwerp behandelen? Deze film is geen comedy zoals End Of The Riot al zei,dus dan is humor niet van belang. Edit:@Nikita,punten op drifting,dragging e.d. is ook niet handig. Het beste is een leistje dat toepasbaar is op alle genres. Ook raad ik aan om met een conclusie te komen,een stukje tekst met het cijfer dat je de hele film geeft(hoeft geen gemiddelde te zijn.) Bewerkt: 14 april 2009 door phantom Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Ik ga hem zeker zien Ik ben niet meer zo een tuning fan maar ik heb de andere 3 ook op DVD dus... en dat verhaal spreekt mij aan Reageren
sammaster99 Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 leut film de beste die ik ooit heb gezien en die autos om van te dromen!!!!!!!!! later peace bro Reageren
LukRacer Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Dat deel uit de tunnel is allemaal echt, ik zag op tv dat het geen SE's waren. Reageren
The Hulk Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 leut film de beste die ik ooit heb gezien en die autos om van te dromen!!!!!!!!! later peace bro Overdrijven is ook een vak... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Het is een nice film, alleen jammer dat Letty sterft. Dat is gewoon een flinke opdoffer voor het verhaal. Ook de levenslange gevangenisstraf voor Dominic is echt wel een opdoffer en nogal raar, aangezien ze echt wel geen rekening hebben gehouden met zijn levensgrote aandeel in de arrestatie van Braga. De ending scene is dan weer fantastisch met Mia, die Mexicanen en Brian die Dominic gaan bevrijden. Het is echt een topfilm en ik heb er met plezier wat Megabytes/Gigabytes van m'n downloadlimiet aan opgeofferd.[/font] Robbie, jij bent dus totaal geen filmkenner, er komt geen drifting voor in deze film en dan beoordeel je het daar op. [sarcasme] Echt wel professioneel, hoe jij die dingen aanpakt en beoordeelt! [/sarcasme] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.