Jump to content

The Fast & Furious 4


RobbieB

Recommended Posts

Robbie, jij bent dus totaal geen filmkenner, er komt geen drifting voor in deze film en dan beoordeel je het daar op. [sarcasme] Echt wel professioneel, hoe jij die dingen aanpakt en beoordeelt! :tu: [/sarcasme]
Wat heb jij de laatste tijd? Overal waar ik kom zie ik wel een post van jou waarin je ergens over loopt te zeiken, je hebt altijd wel wat te klagen. Ik begin me echt te irriteren aan dat gezeik overal, doe even normaal wil je.. :@
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RobbieB

    11

  • The Hulk

    8

  • Nissan

    6

  • Jesperkaj

    5

Het is een nice film, alleen jammer dat Letty sterft. Dat is gewoon een flinke opdoffer voor het verhaal. Ook de levenslange gevangenisstraf voor Dominic is echt wel een opdoffer en nogal raar, aangezien ze echt wel geen rekening hebben gehouden met zijn levensgrote aandeel in de arrestatie van Braga. De ending scene is dan weer fantastisch met Mia, die Mexicanen en Brian die Dominic gaan bevrijden. Het is echt een topfilm en ik heb er met plezier wat Megabytes/Gigabytes van m'n downloadlimiet aan opgeofferd.[/font]

Robbie, jij bent dus totaal geen filmkenner, er komt geen drifting voor in deze film en dan beoordeel je het daar op. [sarcasme] Echt wel professioneel, hoe jij die dingen aanpakt en beoordeelt! :tu: [/sarcasme]

Jouw post bewijst echt dat jij zeker niets kent, en je The Fast & Furious 4 nog niet gezien hebt, je hebt er zelfs nog niets van gehoord! En ik ben wel een filmkenner genre Actie/Horror/Komedie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

[grapje] Omdat ie behalve films ook de regels niet kent :7 [/grapje]

Intussen, de arrestatie van Dominic vond ik idd een negatieve onverwachte wending. Dominic was mijn favoriete karakter :-( .

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Nu dit topic gebumpt wordt, wil ik eens reageren op het feit dat ik de film niet zou hebben gezien.

Jouw post bewijst echt dat jij zeker niets kent,

Ja hoor, knulletje.

en je The Fast & Furious 4 nog niet gezien hebt,

Man, ik moet geen kaartje kopen aan de bios, ik download hem in perfecte kwaliteit en brand er zelf m'n ondertiteling op. Lulkoek dat ik 'm niet zou hebben gezien..

je hebt er zelfs nog niets van gehoord!

Lol, besef je zelf wel hoe dom dit klinkt? :7

En ik ben wel een filmkenner genre Actie/Horror/Komedie.

Zelfkennis is het begin van alle wijsheid. Begin er dan maar aan..

@ hierboven: Ik durf er 2 euro op te verwedden dat hij bevrijd is, de endig scene is niet voor niets die Mexicanen met Brian en Mia in raceauto's, klaar om de bus te overvallen.[/font]

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wou zelf heel graag naar de bios om deze film maar kon t niet weerstaan hem te downloaden, moet zeggen dat ik iig blij ben dat ik niet me geld aan de bioscoop eraan heb verprutst. Ben zelf echt een fast and the furious reeks fan en heb de vorige echt al meerdere malen opnieuw bekeken, deze vond ik vrij slap, niemand die meer echt vaste auto's hadden met een verhaal erachter etc, de scenes met het autoracen vond ik gewoon niet meer hoe het was, niet meer echt dat straatracen en niet zo intensief.

Verhaal had ik ook een stuk meer van verwacht, vooral omdat het zeg maar het echte 2e deel was op de eerste the fast and the furious die toch een aardig sterk verhaal had..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...