Frans202 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 ik was bomb da base 2 aant spelen en toen ik in die helicopter zat met me vrienden vlak bij het schip, kreeg ik zwart beeld en stond ik weer in singeplayer weet iemand hoe dit komt?? of hoe ik het kan voorkomen?? gr, Frans202 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 Dit is een glitch die na een bepaalde update opeens kwam opdagen, vanaf toen nooit meer Bomb da base 2 gedaan. Ik weet niet waarom, maar er is nog steeds geen patch die het verhelpt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 hier is al een onderwerp over deze is dus overbodig kyk hier verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 Dit had ik ook is. Was echt irritant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Medal_Crusader Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 heb geen problem met die onderdeel online alleen het begin met een intro filmpie kan soms pittig en daarna kan je het als een rush game of voor full killing gaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.