Exoit Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 RATE PLEASE! RATE! ik ben alleen waardeloos in tekst :"( Reageren
Be4sT Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 (bewerkt) RATE PLEASE! RATE! ik ben alleen waardeloos in tekst :"( Je tekst vind ik het beste van je sig Het is vrij druk , een beetje minder druk maken. Die C4D staat ook niet zo goed Bewerkt: 26 februari 2009 door Be4sT Reageren
Jay; Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 In tegenstelling tot Be4sT vind ik de tekst niet echt bij de signature passen. Een andere kleur, niks mee gedaan, geen goede font, geen goede maten etc. Het past er gewoon totaal niet bij terwijl ik je tag zelf prachtig vind, best wel zonde dus. Als je de volgende keer echt niets met de tekst weet te doen, dan kan je deze ook gewoon weglaten tot je wel in staat bent om er iets moois mee te doen. In ieder geval vind ik je sig zelf prachtig en keurig afgewerkt. Afwerking kon linksonder wat beter wat voor wat meer diepte zou kunnen zorgen, maar dat terzijde. Boder zou nog kunnen, hoeft niet. Wel kan je nog wat aan de belichting doen wat misschien net de finishing touch geeft. Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Niet slecht ben je ander kleuren en paar dingen iets anders was het 10. Ik vind de teks niet erg het is niet mooie teks maar ook niet zo dat het stoort. Vind het goed gedaan 8/10 Reageren
Exoit Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 In tegenstelling tot Be4sT vind ik de tekst niet echt bij de signature passen. Een andere kleur, niks mee gedaan, geen goede font, geen goede maten etc. Het past er gewoon totaal niet bij terwijl ik je tag zelf prachtig vind, best wel zonde dus. Als je de volgende keer echt niets met de tekst weet te doen, dan kan je deze ook gewoon weglaten tot je wel in staat bent om er iets moois mee te doen. In ieder geval vind ik je sig zelf prachtig en keurig afgewerkt. Afwerking kon linksonder wat beter wat voor wat meer diepte zou kunnen zorgen, maar dat terzijde. Boder zou nog kunnen, hoeft niet. Wel kan je nog wat aan de belichting doen wat misschien net de finishing touch geeft. Bedankt voor de hulp! en ik zou er aanwerken Niet slecht ben je ander kleuren en paar dingen iets anders was het 10.Ik vind de teks niet erg het is niet mooie teks maar ook niet zo dat het stoort. Vind het goed gedaan 8/10 Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.