Jump to content

2 nieuwe sigs

Recommended Posts

Geplaatst:

Van de twee signatures viel de bovenste mij direct op. De focus bij die signature is wat hem laat opvallen. Bij het maken van designs is het belangrijk dat je een focuspoint hebt waar wij als kijker bij blijven hangen. Hoeft niet persé een lichtval te zijn maar het kunnen ook kleine details zijn die je als kijker toch even goed wil bekijken. Als iemand een webpagina aan het scrollen is dan zal die gene eerder bij die bovenste signature stoppen dan bij de tweede, dat durf ik haast te wedden. Even terugkomend op je signature. Nog even over die bovenste. In dit geval valt je signature goed op doordat je de zijkanten wat donkerder hebt gelaten en gewoon een uitstekende lichtinval hebt gecreeërd. De kleuren zijn lekker fel, scherp en verzorgend. Wat kleine effecten, niet overdreven wat belangrijk is om rekening mee te houden. Je hebt het lekker duidelijk gelaten en uiteindelijk gaat het om de voetbalspeler. De tekst is niet zoals ik het gedaan zou hebben. Het is wat aan de grote kant, over de font heb ik niks te zeggen die is goed genoeg om te gebruiken. De border had ik weggelaten en er een 1px zwarte stroke voor neergezet, het is een stuk lichter dan de signature wat ik jammer vind. De signature springt er al uit, met die border had je dat niet hoeven benadrukken vind ik.

Bij de tweede signature mis ik helaas wat diepte en goede shadows. Het groene vlak achter zijn voetbalshirt vloeit niet lekker mee. Tekst vind ik helaas ook niet zo goed gelukt, een shadow erbij had beter gestaan en de shape precies voor de voetbalspeler maakt het niet echt af naar mijn mening. Ik zal het zo zeggen; aan de zijkanten begin je goed maar het gedeelte in het midden is wat minder wat in dit geval toch het belangrijkste zou moeten zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...