Xanland Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 Hallo Allemaal, Momenteel ben ik al aardig vergevorderd in de missies van GTAIV (ongeveer 30/40% gok ik). Nou moest ik laatst even Alt-tabben om één of andere reden. Had gedaan wat ik moest doen en Alt-tab weer terug/klik op GTAIV in menubalk. Maar wat krijg ik nou: Een zwart scherm, ik zie gewoon helemaal niks meer, geen beeld dus. Maar ik hoorde wel alle geluiden van GTAIV en hoorde het als Niko liep. Moest helaas GTAIV via Taakbeheer afsluiten en weer opnieuw opstarten om verder te kunnen spelen. Wat kan hier het probleem zijn? Alvast Bedankt. Groet, Xanland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 je wacht niet lang genoeg. Wat is hier nou voor een probleem aan? dit is heel normaal met games hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xanland Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 Om eerlijk te zijn heb ik dit probleem bij andere games nog nooit ondervonden, kon gewoon meteen doorgaan e.d. Maar hoelang zou ik hier in principe moeten wachten, langzaam tot 5 tellen of gewoon een halve minuut? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 Om eerlijk te zijn heb ik dit probleem bij andere games nog nooit ondervonden, kon gewoon meteen doorgaan e.d.Maar hoelang zou ik hier in principe moeten wachten, langzaam tot 5 tellen of gewoon een halve minuut? Zolang het duurt dat het terug komt, meestal komt je game gewoon terug, anders is ie vastgelopen, dus heb even geduld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xanland Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 Ik heb het net even geprobeerd. Alt-tab naar Bureaublad en na 5 seconden weer terug naar GTAIV. Daarna nog gewassen e.d. (ongeveer 5 minuten). Helaas nog steeds niks. En vastgelopen is hij ook niet, want ik hoor gewoon auto's en 'stemmen'. Ben benieuwd waar het aan kan liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 ik snap het probleem er niet van, hier is 1. geen fix voor 2. het is heel normaal dat zoiets gebeurt. Gewoon niet alt+tabben, en als je moet ga dan eerst naar het menu en dan pas alt+tabben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xanland Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Oke. Dus ik zou gewoon eerst ESC moeten drukken, dan ALT-tabben. Zodat ik daarna andere dingen kan doen en vervolgens weer terug te alt-tabben naar het GTAIV-menu? Ik zal is gaan kijken/testen nu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 Het gaat niet zoals bij San Andreas tenzei je een NASA computer hebt, je zult dus het beste eerst esc moeten doen en dan pas alt tab doen. Doe ik ook altijd en het werkt goed, duurt niet lang voordat ik op het bureaublad ben en het duurt ook niet geweldig lang om terug te keren maar het is niet vergelijkbaar met san andreas waar je 'ff snel' kon switchen tussen game en wikigta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.