Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 in Multiplayer viel me dit ineens op bij een soort movie theater genaamd de movie pit zie je een soort dak met aan de zeikand de tekst welcome to holland USA Click here to view the SnapMap easteregg of niet? ik kon helaas geen screen maken omdat ik op de ps3 zit als je op het bushokje staat kan je het het best zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Ik denk dat het een verwijzing naar Nederland is. Want vroeger was NY ( LC dus ) van Nederland. Misschien ligt dat Movie Theater in die wijk die Holland heet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Ja deze heb ik wel eens gezien, in die wijk zitten nog meer dingen met holland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Ik denk eigenlijk eerder dat het Realiteit is, ipv een Easter Egg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PimTerror Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 in Multiplayer viel me dit ineens opbij een soort movie theater genaamd de movie pit zie je een soort dak met aan de zeikand de tekst welcome to holland USA Click here to view the SnapMap easteregg of niet? ik kon helaas geen screen maken omdat ik op de ps3 zit als je op het bushokje staat kan je het het best zien Binnenkort krijg ik mijn Capture Card binnen, ik zal proberen dan even een screenshot/filmpje ervan te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Je hebt ook Rotterdam Hill, het zijn gewoon verwijzingen en niet zozeer Easter Eggs, omdat ze verre van grappig zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Je hebt ook Rotterdam Hill, het zijn gewoon verwijzingen en niet zozeer Easter Eggs, omdat ze verre van grappig zijn. ow oke wel vet dat er veel verwijzingen naar nederland in gta iv zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Holland is trouwens ook een plaats in America. En wij hebben in Limburg een plaatsje dat America heet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ra-vds Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 (bewerkt) Je hebt ook Rotterdam Hill, het zijn gewoon verwijzingen en niet zozeer Easter Eggs, omdat ze verre van grappig zijn. ow oke wel vet dat er veel verwijzingen naar nederland in gta iv zitten Niet alleen in Gta IV, in gta SA zitten ook meerdere verwijzingen naar Holland als ik me goed herriner Bewerkt: 6 maart 2009 door ra-vds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 Als je Mulholland bedoelt in Los Santos, dat is een verwijzing naar Steven Mulholland, een van de makers van GTA SA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Holland is trouwens ook een plaats in America.En wij hebben in Limburg een plaatsje dat America heet Ik woon er niet, maar ook bovenin de provincie Groningen ligt een dorpje genaamd "Amerika" (wel anders gespeld geloof ik!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Holland is trouwens ook een plaats in America.En wij hebben in Limburg een plaatsje dat America heet Langs Horst Leuke verwijzingen, netzoals Rotterdam hill en die bepaalde missienamen. Morgen ofze even naar kijken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DriftKing Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) Opzich best logisch: het is naar mijn idee gebaseerd op NY en dat was eerst New Amsterdam. In het echt is er in NY ook nog best veel van Nederland terug te vinden bijv. de straatnamen Bewerkt: 15 maart 2009 door DriftKing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 Dit is gewoon de zogenaamde ''geschiedenis'' van Liberty City, NY heette inderdaad eerst Nieuw Amsterdam, LC heette eerst Nieuw Rotterdam, vandaar Rotterdam Tower, Holland Tunnel, enz enz.. Wel leuk dat je een klein land in een groots spel terug ziet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DriftKing Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2009 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.