Jump to content

Welcome to Holland USA


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

Ja, sommige mensen praten Nederlands in GTA IV, maar er zijn inderdaad veel dingen Hollands, jmmr voor de Belgen onder ons. Maar zijn er ook ''andere landen dingen'' in GTA IV? Ik weet wel France, Germany en England.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, sommige mensen praten Nederlands in GTA IV, maar er zijn inderdaad veel dingen Hollands, jmmr voor de Belgen onder ons. Maar zijn er ook ''andere landen dingen'' in GTA IV? Ik weet wel France, Germany en England.

Ze praten ook internationale talen, dus niet alleen Nederlands maar er zijn ook Duitse toeristen. Zelf heb ik dat nog niet meegemaakt, maar ik heb wel gelezen dat er in een trailer een Duitser tegen Niko aanliep en bijvoorbeeld ''Entschuldigung'' zei :puh: En ook ''Scheisse'' als je tegen ze aan rijdt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, sommige mensen praten Nederlands in GTA IV, maar er zijn inderdaad veel dingen Hollands, jmmr voor de Belgen onder ons. Maar zijn er ook ''andere landen dingen'' in GTA IV? Ik weet wel France, Germany en England.

Ze praten ook internationale talen, dus niet alleen Nederlands maar er zijn ook Duitse toeristen. Zelf heb ik dat nog niet meegemaakt, maar ik heb wel gelezen dat er in een trailer een Duitser tegen Niko aanliep en bijvoorbeeld ''Entschuldigung'' zei :puh: En ook ''Scheisse'' als je tegen ze aan rijdt.

:Y ja, maar nou ben ik vergeten wat ik wou zeggen :$

Bewerkt: door gerbieboy6
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...