Nissan Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Het is trouwens een feit dat GTA IV Nederland letterlijk op de kaart heeft gezet. Wat wel leuk is voor ons Nederlanders . Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Ja, sommige mensen praten Nederlands in GTA IV, maar er zijn inderdaad veel dingen Hollands, jmmr voor de Belgen onder ons. Maar zijn er ook ''andere landen dingen'' in GTA IV? Ik weet wel France, Germany en England. Reageren
TahR78 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Ja, sommige mensen praten Nederlands in GTA IV, maar er zijn inderdaad veel dingen Hollands, jmmr voor de Belgen onder ons. Maar zijn er ook ''andere landen dingen'' in GTA IV? Ik weet wel France, Germany en England. Ze praten ook internationale talen, dus niet alleen Nederlands maar er zijn ook Duitse toeristen. Zelf heb ik dat nog niet meegemaakt, maar ik heb wel gelezen dat er in een trailer een Duitser tegen Niko aanliep en bijvoorbeeld ''Entschuldigung'' zei En ook ''Scheisse'' als je tegen ze aan rijdt. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 (bewerkt) Ja, sommige mensen praten Nederlands in GTA IV, maar er zijn inderdaad veel dingen Hollands, jmmr voor de Belgen onder ons. Maar zijn er ook ''andere landen dingen'' in GTA IV? Ik weet wel France, Germany en England. Ze praten ook internationale talen, dus niet alleen Nederlands maar er zijn ook Duitse toeristen. Zelf heb ik dat nog niet meegemaakt, maar ik heb wel gelezen dat er in een trailer een Duitser tegen Niko aanliep en bijvoorbeeld ''Entschuldigung'' zei En ook ''Scheisse'' als je tegen ze aan rijdt. ja, maar nou ben ik vergeten wat ik wou zeggen :$ Bewerkt: 24 maart 2009 door gerbieboy6 Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 (bewerkt) Bedoel je dit? Apple-Mac Bewerkt: 26 maart 2009 door Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.