TomHagen Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Voor een battle had ik een sig gemaakt, hier is de V2: Rates? Reageren
.NightFlower Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Nice werk . Kan er eigenlijk niet echt een minpuntje op vinden ^^ . Arctic Monkeys staan er goed op, goede opvulling om zo als soort schaduw achter de render nog te plaatsen. De gele lijn heb je ook naar mijn idee mooi geplaatst. 8 Reageren
chinchino Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 werk aan je diepte en tekst , en probeer je vocal helemaal in de sig te doen incl wa daar aan vast zit , ( hun hoofdjes) die moeten de bovenkant aanraken Reageren
TomHagen Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 werk aan je diepte en tekst , en probeer je vocal helemaal in de sig te doen incl wa daar aan vast zit , ( hun hoofdjes) die moeten de bovenkant aanraken Diepte kan inderdaad beter, daar geef ik je helemaal gelijk in. Maar de tekst wou ik simpel houden. En ik vind dat de render zo het beste staat, ik denk niet dat die meer opvalt als ik hem hoger zet. Bedankt voor de rates beiden. Nog meer? Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Ik vind niet per se dat er meer diepte in moet, zo krijgt het een soort vector effect Verder mooi gedaan! Ziet er lekker strak uit. KUTGW! Reageren
Cabyon Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Zeer goede signature. Je hebt prima met Pen Tool gewerkt, al zou ik persoonlijk de Pen Tool niet voor de nek langs van de frontman van Artic Monkeys doen. Ook moet je ik je aanmerken dat de ''tweede'' afbeelding van de Artic Monkeys volgens mij er niet bij past. Het is mooi gedaan, dus een dikke 8. Reageren
PimTerror Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Ik heb er niks op aan te merken 10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.