Jump to content

Mods ingame zetten

Recommended Posts

Geplaatst:

kan iemand mij helpen???/

Ik heb mods gedownload____ Ruud Van Nistelrooy shirt, nieuwe vriendinnen, Clubcat_SA_fixed_readme, atr_sa_matiscus, NOS_Nieuws_Modificatie,

ik weet niet waar ik ze moet zetten ??

ik heb WinRar en heb ze daarmee uitgepakt moet dat??

Alvast bedankt djbrasie _O_

Geplaatst:
kan iemand mij helpen???/

Ik heb mods gedownload____ Ruud Van Nistelrooy shirt, nieuwe vriendinnen, Clubcat_SA_fixed_readme, atr_sa_matiscus, NOS_Nieuws_Modificatie,

ik weet niet waar ik ze moet zetten ??

ik heb WinRar en heb ze daarmee uitgepakt moet dat??

Alvast bedankt djbrasie _O_

Heb je al gekeken bij het : ik wil leren modden topic?

Voor dat ruud van nistelrooy shirt heb je imgtool nodig denk ik maar ik weet er ook neit zo veel van xD

Geplaatst: (bewerkt)

Post dan niet. :duh:

Heel leuk dat je mods hebt gedownload, maar het zou nóg leuker zijn als je even verteld waar je de mods vandaan hebt gehaald aan de hand van wat links. Er zijn namelijk een hoop verschillende soorten mods voor GTA en die moeten op verschillende manieren geïnstalleerd worden. De meeste mods bestaan uit .txd en (meestal) .dff bestanden. In de meeste gevallen moet je deze met zo'n programmaatje in gta3.img (of player.img, waarschijnlijk bij dat shirt van Ruud van Nistelrooy) zetten: een bestandje dat je in de 'models' map kunt vinden in de map waar jij GTA SA (waar ik vanuit ga dat je het over hebt) geïnstalleerd hebt.

Zitten jouw mods anders in elkaar, dan moet je me even wat exacte links geven zodat ik kan kijken hoe het wel zou moeten.

In elk geval zit er bij jouw mods ook een 'readme.txt' bestand. In dit bestand staat als het goed is uitgelegd hoe je de mods moet installeren. Dit moet je dus sowieso eerst even doorlezen.

Edit @ hieronder:

Het Ik wil leren modden! topic is anders totaal nutteloos voor djbrasie, aangezien hij helemaal niet wil leren modden. Hij wil alleen wat mods installeren, da's wat anders. En dat ie IMG Tool nodig heeft, tsja, daar heb je wel gelijk in. Maar dan nog wat weinig inhoud om een post aan te besteden. Althans, zo denk ik erover. Jij mag natuurlijk een hele andere mening hebben, maar zullen we dat dan niet in dit topic afhandelen? Daar heeft djbrasie immers ook geen zak aan.

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
Post dan niet. :duh:

Heel leuk dat je mods hebt gedownload, maar het zou nóg leuker zijn als je even verteld waar je de mods vandaan hebt gehaald aan de hand van wat links. Er zijn namelijk een hoop verschillende soorten mods voor GTA en die moeten op verschillende manieren geïnstalleerd worden. De meeste mods bestaan uit .txd en (meestal) .dff bestanden. In de meeste gevallen moet je deze met zo'n programmaatje in gta3.img (of player.img) zetten: een bestandje dat je in de 'models' map kunt vinden in de map waar jij GTA SA (waar ik vanuit ga dat je het over hebt) geïnstalleerd hebt.

Zitten jouw mods anders in elkaar, dan moet je me even wat exacte links geven zodat ik kan kijken hoe het wel zou moeten.

In elk geval zit er bij jouw mods ook een 'readme.txt' bestand. In dit bestand staat als het goed is uitgelegd hoe je de mods moet installeren. Dit moet je dus sowieso eerst even doorlezen.

Het was wel goed wat ik zei dus lkkr boeie, maak zo een reactie als het fout is :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...