Jump to content

GEZOCHT .. lost and the damned wallpaper


storm75

Recommended Posts

Hey hey . Ik zou het tof vinden als iemand mij kan helpen .

Ik ben op zoek naar een wallpaper/ screenshot van lost and the damned en wel 1 in bijzonder . Namelijk als je het spel opstart zie je een vrouw in beeld . Ik denk dat het Ashley is maar dat weet ik niet zeker . Ze draagt een zakdoek en haar ogen zijn helemaal doorlopen . Kan iemand mij helpen waar ik deze kan vinden ??

Thanks alvast :tu:

Bewerkt: door storm75
Link to comment
Delen op andere websites

Hey hey . Ik zou het tof vinden als iemand mij kan helpen .

Ik ben op zoek naar een wallpaper/ screenshot van lost and the damned en wel 1 in bijzonder . Namelijk als je het spel opstart zie je een vrouw in beeld . Ik denk dat het Ashley is maar dat weet ik niet zeker . Ze draagt een zakdoek en haar ogen zijn helemaal doorlopen . Kan iemand mij helpen waar ik deze kan vinden ??

Thanks alvast :tu:

Die is volgens mij niet te verkrijgen. De enige artwork die is vrijgegeven is deze:

TLAD Artwork

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Shit jammer man . Thanks anyway :tu:

Weet iemand hoe ik er alsnog ergens aan kan komen ??

Enige wat iemand kan doen is hem screen capturen met capture apparatuur.

.. en laat ik nu toevallig capture apparatuur in huis hebben! ^_^ Mocht je hem nergens anders vinden, PB dat dan even, dan maak ik wel ff een screenshotje voor je! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Der zitten 2 dagen tussen het bericht van jou en die van jackie....wacht het gewoon ff af :)

Btw, ik heb er ook al een voor je gevonden: klik of klik en nog een klikkerdeklik

Google anders es ff op the lost and the damned wallpapers.....zo kwam ik deze links al tegen

Bewerkt: door gtavcsky
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas heb ik van Jacky niks meer vernomen . kan iemand anders mij helpen ?

Thanks :tu:

:duh: ... Was al bang dat er iets misging, heb namelijk afgelopen week een vastlopertje gehad, toen ik reageerde op je PB!

Ik krijg als het goed is deze week mijn bestelde kabel binnen, ik post hier wel even als ik ze af heb> (kan het nu ook wel doen, maar met die nieuwe kabel is de kwaliteit beter.)

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas heb ik van Jacky niks meer vernomen . kan iemand anders mij helpen ?

Thanks :tu:

:duh: ... Was al bang dat er iets misging, heb namelijk afgelopen week een vastlopertje gehad, toen ik reageerde op je PB!

Ik krijg als het goed is deze week mijn bestelde kabel binnen, ik post hier wel even als ik ze af heb> (kan het nu ook wel doen, maar met die nieuwe kabel is de kwaliteit beter.)

:tu:

Ik heb toch al die artwork gepost of ben ik nou gek???

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Woww thanks man .. Ik was al een poosje niet meer op de site geweest ( ik zag het er niet meer van komen )

Maar thanks . Deze kan ik mooi op mijn hyves knallen !!

Thanks nogmaals

:tu: :tu: :tu: :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...