storm75 Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 (bewerkt) Hey hey . Ik zou het tof vinden als iemand mij kan helpen . Ik ben op zoek naar een wallpaper/ screenshot van lost and the damned en wel 1 in bijzonder . Namelijk als je het spel opstart zie je een vrouw in beeld . Ik denk dat het Ashley is maar dat weet ik niet zeker . Ze draagt een zakdoek en haar ogen zijn helemaal doorlopen . Kan iemand mij helpen waar ik deze kan vinden ?? Thanks alvast Bewerkt: 26 februari 2009 door storm75 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 (bewerkt) Hey hey . Ik zou het tof vinden als iemand mij kan helpen .Ik ben op zoek naar een wallpaper/ screenshot van lost and the damned en wel 1 in bijzonder . Namelijk als je het spel opstart zie je een vrouw in beeld . Ik denk dat het Ashley is maar dat weet ik niet zeker . Ze draagt een zakdoek en haar ogen zijn helemaal doorlopen . Kan iemand mij helpen waar ik deze kan vinden ?? Thanks alvast Die is volgens mij niet te verkrijgen. De enige artwork die is vrijgegeven is deze: TLAD Artwork Bewerkt: 26 februari 2009 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
storm75 Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 (bewerkt) Shit jammer man . Thanks anyway Weet iemand hoe ik er alsnog ergens aan kan komen ?? Bewerkt: 26 februari 2009 door storm75 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Shit jammer man . Thanks anyway Weet iemand hoe ik er alsnog ergens aan kan komen ?? Enige wat iemand kan doen is hem screen capturen met capture apparatuur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 google ? ik heb lad nooit gespeeld (geen hdd) maar als je er een foto van neemt met je mobieltje kan ik voor je zoeken (a) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Shit jammer man . Thanks anyway Weet iemand hoe ik er alsnog ergens aan kan komen ?? Enige wat iemand kan doen is hem screen capturen met capture apparatuur. .. en laat ik nu toevallig capture apparatuur in huis hebben! Mocht je hem nergens anders vinden, PB dat dan even, dan maak ik wel ff een screenshotje voor je! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
storm75 Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 Helaas heb ik van Jacky niks meer vernomen . kan iemand anders mij helpen ? Thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) Der zitten 2 dagen tussen het bericht van jou en die van jackie....wacht het gewoon ff af Btw, ik heb er ook al een voor je gevonden: klik of klik en nog een klikkerdeklik Google anders es ff op the lost and the damned wallpapers.....zo kwam ik deze links al tegen Bewerkt: 1 maart 2009 door gtavcsky Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) Got it! Op de TLAD pagina van GTA4.net staat hij (de wallpaper ): Astu Bewerkt: 1 maart 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 Helaas heb ik van Jacky niks meer vernomen . kan iemand anders mij helpen ?Thanks ... Was al bang dat er iets misging, heb namelijk afgelopen week een vastlopertje gehad, toen ik reageerde op je PB! Ik krijg als het goed is deze week mijn bestelde kabel binnen, ik post hier wel even als ik ze af heb> (kan het nu ook wel doen, maar met die nieuwe kabel is de kwaliteit beter.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 Helaas heb ik van Jacky niks meer vernomen . kan iemand anders mij helpen ?Thanks ... Was al bang dat er iets misging, heb namelijk afgelopen week een vastlopertje gehad, toen ik reageerde op je PB! Ik krijg als het goed is deze week mijn bestelde kabel binnen, ik post hier wel even als ik ze af heb> (kan het nu ook wel doen, maar met die nieuwe kabel is de kwaliteit beter.) Ik heb toch al die artwork gepost of ben ik nou gek??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
storm75 Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 Woww thanks man .. Ik was al een poosje niet meer op de site geweest ( ik zag het er niet meer van komen ) Maar thanks . Deze kan ik mooi op mijn hyves knallen !! Thanks nogmaals :tu: :tu: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) moet dit niet staan bij Graphics Aanvraag??? Edit: Sorry ik ga hier natuurlijk niet over bedenk ik me net, forgive me, i'm sorry Bewerkt: 14 april 2009 door GTA4gamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 Waarom zou dit bij Graphics Aanvraag moeten staan? En het maakt toch niet uit als je dat vraagt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Legenderion Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 De banner (bovenin) de site van de Lost and Damned is erg tof, dat je de ''back'' van een lid van de LOST MC ziet. Is hier ook een poster van mensen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.