diego009 Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Hey allemaal, Heeft iemand tips om beter te kunnen vliegen met een helicopter? Gaat bij mij altijd mis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Hey allemaal,Heeft iemand tips om beter te kunnen vliegen met een helicopter? Gaat bij mij altijd mis. Gebruik je L1/LB/Q en R2/RB/E wel? Om horizontaal te draaien is dat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Op welke console speel je GTA IV? Speel je dus met ene toetsenbord + muis, of met een gamepad? Met een gamepad moet het wel lukken, dat is gewoon een kwestie van gewoon worden. Maar met de muis vliegen is toch helemaal wat anders. Ik heb zelf geprobeerd om met de muis te vliegen, maar dit is me niet gelukt, dus heb ik de controls zo ingesteld dat ik met de nummers (NumLock) vlieg, dat gaat een stuk makkelijker. Om goed te leren vliegen raad ik je aan om gewoon heel veel te oefenen. Neem een helikopter bij helitours, of speel een online race met helikopters. Zo zal je snel en goed leren te vliegen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diego009 Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Hey allemaal,Heeft iemand tips om beter te kunnen vliegen met een helicopter? Gaat bij mij altijd mis. Gebruik je L1/LB/Q en R2/RB/E wel? Om horizontaal te draaien is dat. Ja die gebruik ik wel, alleen ik kom moeilijk vooruit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Hey allemaal,Heeft iemand tips om beter te kunnen vliegen met een helicopter? Gaat bij mij altijd mis. Gebruik je L1/LB/Q en R2/RB/E wel? Om horizontaal te draaien is dat. Ja die gebruik ik wel, alleen ik kom moeilijk vooruit. Ok. In dat geval moet je gewoon je helicopter naar voren bewegen. Zoals hier: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Met de heli's vliegen is eigenlijk gewoon oefenen, oefenen en nog eens oefenen Eerder kon ik er ook echt geen bal van, maar tegenwoordig lukt het me wel om bijvoorbeeld een paar gasten uit hun rijdende auto te knallen , en om andere heli's neer te halen (allebei Multiplayer) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 (bewerkt) Op men pc staat het als volgt: Naar voren: Numpad 8 Naar Achteren: Numpad 2 Naar links met staart: Numpad 4 Naar rechts met Staart: Numpad 6 Omhoog: Z Omlaag: S Naar links kantelen: Q Naar rechts kantelen: D Schieten: Numpad 5 Bewerkt: 26 februari 2009 door moechy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Op men pc staat het als volgt:Naar voren: Numpad 8 Naar Achteren: Numpad 2 Naar links met staart: Numpad 4 Naar rechts met Staart: Numpad 6 Omhoog: Z Omlaag: S Naar links kantelen: Q Naar rechts kantelen: D Schieten: Numpad 5 damn wat ben ik blij dat ik een ps3 heb die knoppen zitten allemaal zover van elkaar weg mn ps3 joystick zit alles mooi bij elkaar en blijft vliegen iets makkenlijks en nieut waar ik een handleiding bij nodig heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PimTerror Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Oefening baart kunst. Ik kon het eerst ook niet, en nu lukt het al een beetje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Op de xbox kon ik het in het begin al gelijk. aangezien ik de besturing van gta sa gewend was dacht ik dat het bij IV net zo makelijk ging en dat blijkt dus ook. op de pc vind ik het idd wel wat moeilijker Bewerkt: 4 maart 2009 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 Op de xbox kon ik het in het begin al gelijk.aangezien ik de besturing van gta sa gewend was dacht ik dat het bij IV net zo makelijk ging en dat blijkt dus ook. op de pc vind ik het idd wel wat moeilijker Ho ho. Qua opzet van de controls heb je gelijk, same story. Maar de manier waarop nu een heli reageert op controls, is toch wel even andere koek! Tegen de tijd dat je opgestegen bent, ben je wel even vier tot vijf seconden verder, bijvoorbeeld. Dat was in GTA SA nog tussen 2,5 en drie seconden. Het vliegen is veel realistischer. Zorgt ook wel voor ergernissen, maar je kan nu niet twee meter van een gebouw verwijderd even je roer omgooien, als je afstanden verkeerd inschat, ben je al gauw afgeschreven. Thin' air isn't that thin' anymore! En in Multiplayer mis je toch echt wel even die 1,5 seconden als je ze nodig hebt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Ik speel op de PS3, en ik heb ook het gedacht dat heli vliegen op de Playstation makelijker gaat dan pc. Waarom weet ik ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.