Jump to content

Pasen en kuikens! :)

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat vinden jullie ervan? Ik heb geen brushes of C4d's (wat het ook mogen zijn) gebruikt, alles gedaan met de dingen die al in standaard photoshop zaten. De eerste is de grote versie, en de 2e is de signature versie. Ik maak altijd een grote versie, daar kan je wat meer op kwijt, daar kan je later wel een signature van maken.

Grote versie: (Let niet op het gedicht!)

Lenteklaar1.png

Signature versie:

Lentesignaturecopy.png

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt een toch wel zekere aanleg voor poezië hoor! :engel: Het landschap is mooi en het lijkt net een soort tekening die je kunt inkleuren. :puh: Het lijkt ook op een landschap van dat peuterprogramma, Nijntje ofzoiets. :puh: Ik vind dit dus echt heel mooi gemaakt, het past gewoon goed bij mekaar. KUTGW! :tu: Hoezo zit dit standaard in Photoshop? Hoe tover je die afbeeldingen tevoorschijn? :engel: Alvast bedankt. :)

@ hieronder: Thanks, nice done, ik zou het zelf niet kunnen...:$

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Je hebt een toch wel zekere aanleg voor poezië hoor! :engel: Het landschap is mooi en het lijkt net een soort tekening die je kunt inkleuren. :puh: Het lijkt ook op een landschap van dat peuterprogramma, Nijntje ofzoiets. :puh: Ik vind dit dus echt heel mooi gemaakt, het past gewoon goed bij mekaar. KUTGW! :tu: Hoezo zit dit standaard in Photoshop? Hoe tover je die afbeeldingen tevoorschijn? :engel: Alvast bedankt. :)

Mijn zus zei dat het teletubbies was. :puh: En ik gebruik de standaard brushes uit photoshop. Die ronde dingen, die plak ik over elkaar en dan ontstaat dit. Wat vrolijke kleurtjes erdoorheen en voila. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...