NickyHendriks Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Hallo, Ik wilde eens kijken wat er zou gebeuren als je de Pen tool zou gebruiken zonder path. Nou in het begin vond ik het lelijk maar nu vind ik het eigenlijk nog best mooi :$ Maar ook best simpel en klaar in 5 á 10 minuutjes :$ Ratings Plz Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Beetje donker , lijk net of je een pizza zit te eten Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Sorry Hoor maar ik vind het echt heel lelijk.Het stelt niks voor, je hebt gewoon maar wat gedaan. Ook zitten er verder geen of in ieder geval geen mooie effecten overheen. Reageren
padrini Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Sorry Hoor maar ik vind het echt heel lelijk.Het stelt niks voor, je hebt gewoon maar wat gedaan. Ook zitten er verder geen of in ieder geval geen mooie effecten overheen. het is abstract wat betekend dat het heel simpel kan zijn maar ook ingewikkeld, je hoeft er niks in te zien. Ik vind het opzich wel een goed gelukte abstracte signature, maar als ik kijk naar de reactie hierboven denk ik moet je niks vaan aantrekken. Dit zeg ik omdat de meeste abstracte kunstschilders ook niet gerespecteerd werden voor hun werk tijdens hun leven maar erna wel. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Sorry Hoor maar ik vind het echt heel lelijk.Het stelt niks voor, je hebt gewoon maar wat gedaan. Ook zitten er verder geen of in ieder geval geen mooie effecten overheen. Dat is nou eenmaal abstract En ik heb inderdaad maar wat gedaan. Dus? Ik heb anders wel een nieuwe functie ontdekt in CS2 Sorry Hoor maar ik vind het echt heel lelijk.Het stelt niks voor, je hebt gewoon maar wat gedaan. Ook zitten er verder geen of in ieder geval geen mooie effecten overheen. het is abstract wat betekend dat het heel simpel kan zijn maar ook ingewikkeld, je hoeft er niks in te zien. Ik vind het opzich wel een goed gelukte abstracte signature, maar als ik kijk naar de reactie hierboven denk ik moet je niks vaan aantrekken. Dit zeg ik omdat de meeste abstracte kunstschilders ook niet gerespecteerd werden voor hun werk tijdens hun leven maar erna wel. Bedankt voor wat je ervan vind Ik heb dit niet per expres gemaakt :$ Reageren
Cabyon Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Ik vind hem best wel gelukt. Alleen is ie een beetje donker, maar voor de rest is het prima. Ik zie er nog wel dingen in, zoals hartjes. Ik denk, dat je hier best een signature kunt maken, d.m.v. de lijnen een bepaalde vorm maakt, zoals mensen, huizen, etc. Ontopic: Het is abstract, dus als het geen abstract was, was je punt drastisch lager geweest.... 8 Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 niet echt mooi maar dan praat ik vooral over het ontwerp het maken van het ontwerp heb je goed gedaan. 6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.