conversuh Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Hallo, Ik ben juist alle snapshots aan het doen. Ik heb er 49 gedaan en ik weet waar de 50ste is. Alleen is die ingame nergens te vinden. Ik heb zeker al goed gezocht. In de walktrough is dit snapshot 33. http://nl.wikigta.org/wiki/Snapshot_31-40_...as)#Snapshot_33 Zou het kunnen dat deze er egt niet is ? alvast bedankt. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Dit probleem schijnt vaker voor te komen met deze specifieke snapshot. Er zou sprake kunnen zijn van een bug. Als je het spel op de PC speelt upload dan even je savegame, dan kijk ik er even naar. PS Meldt er even bij welke versie je hebt. Reageren
conversuh Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 hier is de savegame =) GTASAsf1.b Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Ik heb je savegame even bekeken met SAMA (San Andreas Mission Analyzer). Volgens SAMA moet jij snapshot 32 nog halen en is 33 al gehaald. Snapshot 32 bevindt zich op één van die grote torens, de 2de gezien vanaf de stad San Fierro. Makkelijk te bereiken met een helikopter of anders te maken vanaf de snelweg. [meer informatie] Reageren
conversuh Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Ah ok ik zal is kijken. alvast heel erg bedankt voor de snelle reacties. Als ik ze allemaal heb zet ik het er strax even bij. ALL SNAPSHOTS TAKEN! bedankt =) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Graag gedaan. Voor dit en al het andere in GTA:SA voor de 100% kan je ook zelf SAMA gebruiken, klik hier om het te downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.