Jump to content

TLAD tranactie misgegaan?

Mr.stickz

Recommended Posts

Ik ging TLAD kijken hoe duur die was en ik had net genoeg punten maarja die )&^(* %&% ziggo heeft er voor gezorgd dat de transactie mislukt...!!! :duh: :duh: :duh:

Ik naar ziggo bellen eerst weer 5min die menu door en dan eindelijk iemand aan de lijn zegt dat het me eigen fokking sguld is?! Ik word hier gek van wat kan ik nu doen... Ik ga niet 2x betalen

Delen op andere websites

Ik ging TLAD kijken hoe duur die was en ik had net genoeg punten maarja die )&^(* %&% ziggo heeft er voor gezorgd dat de transactie mislukt...!!! :duh: :duh: :duh:

Ik naar ziggo bellen eerst weer 5min die menu door en dan eindelijk iemand aan de lijn zegt dat het me eigen fokking sguld is?! Ik word hier gek van wat kan ik nu doen... Ik ga niet 2x betalen

Je hebt hem op Marketplace gekocht en dat ging mis ofwat?

Delen op andere websites

Stop maar met naar ziggo bellen, die kunnen toch niks voor je doen. Ze zeggen niet even dat je van hun 1600 punten krijgt. Wat boeit hun jou spelletje nou? Totaal niks..

Probeer eerder de download opnieuw aan te zetten, lukt dat niet? Dan heb je echt pech en moet je naar de winkel. Alles wat je download kun je daarna 10 keer opnieuw downloaden ;) .

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...