Jump to content

Last interview


diego009

Recommended Posts

Hey allemaal,

Bij de missie "Last Interview" kan je die meneer beter doden met een mes omdat je dan geen wanted level krijgt (heb ik van WikiGTA).

Alleen nu sta ik voor de deur van zijn kantoor, en heb ik geen mes. En ik heb geen zin in 3 wanted level.

Is er een cheat voor een mes? Of kan je die daat ergens in de buurt vinden?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey allemaal,

Bij de missie "Last Interview" kan je die meneer beter doden met een mes omdat je dan geen wanted level krijgt (heb ik van WikiGTA).

Alleen nu sta ik voor de deur van zijn kantoor, en heb ik geen mes. En ik heb geen zin in 3 wanted level.

Is er een cheat voor een mes? Of kan je die daat ergens in de buurt vinden?

Alvast bedankt.

Er bestaan wapencheats maar die blokkeren wel sommige achievements als je op de xbox360 speelt.De cheats is

486 555 0100 wapencheat 1

486 555 0150 wapencheat 2

weet niet welke het is mar het is 1 van de 2. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Hey allemaal,

Bij de missie "Last Interview" kan je die meneer beter doden met een mes omdat je dan geen wanted level krijgt (heb ik van WikiGTA).

Alleen nu sta ik voor de deur van zijn kantoor, en heb ik geen mes. En ik heb geen zin in 3 wanted level.

Is er een cheat voor een mes? Of kan je die daat ergens in de buurt vinden?

Alvast bedankt.

ik heb hem gister nog gedaan ik had inplaats van een mes een knuppel gebruikt maar ik weet niet of die vrouw dan ook komt als je hem vermoord met een mes want het verschild denk niets

Link to comment
Delen op andere websites

Hey allemaal,

Bij de missie "Last Interview" kan je die meneer beter doden met een mes omdat je dan geen wanted level krijgt (heb ik van WikiGTA).

Alleen nu sta ik voor de deur van zijn kantoor, en heb ik geen mes. En ik heb geen zin in 3 wanted level.

Is er een cheat voor een mes? Of kan je die daat ergens in de buurt vinden?

Alvast bedankt.

ik heb hem gister nog gedaan ik had inplaats van een mes een knuppel gebruikt maar ik weet niet of die vrouw dan ook komt als je hem vermoord met een mes want het verschild denk niets

De vrouw komt dan niet binnen als je hem met een mes vermoord.

Ik had dat ook gedaan en ik kom gewoon rustig naar de uitgang lopen

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem doodslaat, of neerknuppelt komt de vrouw er aan. Neersteken is echter iets wat je doodstil kunt doen.

Inderdaad, met een baseball bat werkt het niet, dan komt die vrouw er aan. :Y

En uit de raam springen lukte op een of andere manier ook niet bij me, misschien ligt het wel aan mezelf xD

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem doodslaat, of neerknuppelt komt de vrouw er aan. Neersteken is echter iets wat je doodstil kunt doen.

Inderdaad, met een baseball bat werkt het niet, dan komt die vrouw er aan. :Y

En uit de raam springen lukte op een of andere manier ook niet bij me, misschien ligt het wel aan mezelf xD

Het raam is klein, je moet precies goed springen als je er door wilt. Had ik ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...