Mesprit Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 xd???Wat is melee attack ofz? Reageren
reflax Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 met je handen, dus slaan geloof ik Reageren
gta master 1 Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 met je handen, dus slaan geloof ik half gelijk, het is inderdaad dat je aanvalt met je handen, maar dan hoeft niet persse slaan te zijn, zo zijn wapens zoals messen en zwaarden ook melee wapens. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Slaan, schoppen, mes, knuppel. Dat is meelee attacking Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) Slaan, schoppen, mes, knuppel. Dat is meelee attacking Slaan, schoppen, mes, knuppel, ergens mee gooien! En mocht je The Lost and Damned hebben:Slaan, schoppen, mes, knuppel, ergens mee gooien, pool cue! ________________________________________________________________________________Dit was zojuist mijn 700ste post! Wil je de andere 699 ook lezen? Gebruik de zoekfunctie!________________________________________________________________________________ Bewerkt: 27 februari 2009 door Jacky-2007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.