Dieko Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 (bewerkt) Dit is mijn eerste Photoshop werkje Comments rate's opmerkingen zijn welkom! Originele plaatje Bewerkt: 26 februari 2009 door Dieko Reageren
wupie Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 (bewerkt) Dit is mijn eerste Photoshop werkje Comments rate's opmerkingen zijn welkom! Originele plaatje *Afbeelding* *Afbeelding* mooi @ forumrunner het licht had wel iets minder fel moeten zijn en maar die roode gloed op zijn arm is wel heel mooi zo beter Bewerkt: 26 februari 2009 door -Matthijs- Afbeeldingen uit qoute verwijderd. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 @wupie : Je rate slecht, probeer je rate goed te beargumenteren. Ontopic : Je lichtinval is te groot, probeer geen lens flare te gebruiken, maar met een 200px White Soft brush een groot wit licht toevoegen. En die rode gloed op zijn arm maakt hem ook niet echt mooier. Volgens mij heb je verder niet veel gedaan, alleen het lijkt erop dat je hem hebt ge-desautorated. Reageren
Dieko Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 @wupie : Je rate slecht, probeer je rate goed te beargumenteren.Ontopic : Je lichtinval is te groot, probeer geen lens flare te gebruiken, maar met een 200px White Soft brush een groot wit licht toevoegen. En die rode gloed op zijn arm maakt hem ook niet echt mooier. Volgens mij heb je verder niet veel gedaan, alleen het lijkt erop dat je hem hebt ge-desautorated. Wat is ge-desautorated? En eigenlijk heb ik niet zoveel eraan gedaan, ik had geen zin om tutroials te lezen. En waar kan je die White Soft Brush vinden? Bedankt voor je reactie en steun Reageren
Jay; Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 (bewerkt) Wat is ge-desautorated? Je plaatje naturel zwart-wit maken. Ga daarvoor naar "Image", vervolgens naar "Adjustments" en tot slot kies je de optie "Desaturate". Je zult vanzelf wel het effect zien. En eigenlijk heb ik niet zoveel eraan gedaan, ik had geen zin om tutroials te lezen. Trust me. Van tutorials leer je ontzettend veel. Je hoeft heus niet alle stappen te volgen om een mooi resultaat te krijgen. Het is alleen zo dat je steeds meer stijlen en opties aanleert. En waar kan je die White Soft Brush vinden? Je selecteerd als eerst de Brushtool (B). Eenmaal gedaan zie je bovenaan "Brush: plaatje van brush". Je kiest het pijltje dat ernaast staat en er gaat een venster voor je open. Je ziet nu verschillende brushes die jij in het bestand hebt staan. Als je met je muis naar een icoon gaat zie je vanzelf wat de benaming is van de desbetreffende brush. Om maar even wat te verklappen, de eerste brush die er een '100' bij heeft staan, is een soft brush. Eenmaal geselecteerd kun je een kleur uitzoeken, in welke je gaat brushen. Rechts heb je het kleurenvenster staan. Hier kun je zelf bepalen wat voor kleur het wordt (bijvoorbeeld wit). Bewerkt: 28 februari 2009 door Jay; Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.