moechy Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Hey mensen, Ik heb al een paar clipjes gefilmd maar hoe zet ik deze bij elkaar en hoe verander ik de camera in de clipjes + hoe zet ik er men eigen muziek bij? Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Aangezien ik zelf Gta iv voor de pc niet heb moet je hier eens ff kijken:Video editor Grand Theft Auto IV Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Verder, ik weet niet welke Windows versie je hebt? Ik geloof namelijk dat zowel XP als Vista standaard worden geleverd met een standaard videobewerkingsprogramma genaamd Windows Movie Maker. Met dit programma zou je je diverse, apart opgenomen clips achter elkaar kunnen zetten. Ook kan je met WMM een titel en dergelijke toevoegen, ter illustratie: Ga naar dit online album. In de tweede map, het eerste filmpje (paarse tegel) heb ik geëdit met Windows Movie Maker. Disclaimer: Het online album waar je terecht komt is ingericht voor de Death Incorporated GTA IV Clan. De link is echter puur bedoeld ter illustratie van wat je kan doen met WMM, en niet bedoeld om reclame te maken voor D.I. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.