Venzio Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Ik heb op een filmpje van youtube, een gewone slechte versie, maar ik wil hem graag in goede kwaliteit. Ik heb het bestand al, ik weet alleen niet hoe ik hem kan uploaden.. Reageren
Dieko Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Ik heb op een filmpje van youtube, een gewone slechte versie, maar ik wil hem graag in goede kwaliteit.Ik heb het bestand al, ik weet alleen niet hoe ik hem kan uploaden.. Je moet hem via de upload knop uploaden. Daarna wordt het automatisch HQ Reageren
Venzio Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Maar dat filmpje had ik al een keer geupload.. Reageren
Dieko Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Maar dat filmpje had ik al een keer geupload.. Hoe heet je op Youtube? Reageren
Venzio Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Maar dat filmpje had ik al een keer geupload.. Hoe heet je op Youtube? Ik heb even gekeken, en wat geprobeert: Is dit de goede HQ? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Maar dat filmpje had ik al een keer geupload.. Hoe heet je op Youtube? Ik heb even gekeken, en wat geprobeert: Is dit de goede HQ? Dat is al iets betere kwaliteit Door: &fmt=18 toe te voegen aan de link word de kwaliteit iets hoger Reageren
Venzio Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Wat kan ik beter pakken? HD Of HQ? Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) Wat kan ik beter pakken? HD Of HQ? Vind de film niet slecht er uit zien de muziek niet. In mij mening en ervaring hd Bewerkt: 27 februari 2009 door thedutchrocks Reageren
Legenderion Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 High-definition is van betere kwaliteit Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Het licht er ook aan of die filmpje die je gaat downloaden ook van goede kwaliteit is... Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Maar dat filmpje had ik al een keer geupload.. Hoe heet je op Youtube? Ik heb even gekeken, en wat geprobeert: Is dit de goede HQ? Dat is al iets betere kwaliteit Door: &fmt=18 toe te voegen aan de link word de kwaliteit iets hoger Dieko, Heb je ook de toe te voegen code al ontdekt voor HD? Of heeft dat een afzonderlijk format? Reageren
Dieko Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Maar dat filmpje had ik al een keer geupload.. Hoe heet je op Youtube? Ik heb even gekeken, en wat geprobeert: Is dit de goede HQ? Dat is al iets betere kwaliteit Door: &fmt=18 toe te voegen aan de link word de kwaliteit iets hoger Dieko, Heb je ook de toe te voegen code al ontdekt voor HD? Of heeft dat een afzonderlijk format? &fmt=22&hl=en&fs=1&rel=0 Reageren
Venzio Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2009 *Bump* Dit gaat ook over youtube, eigenlijk, want bij een kan je maar tot 1 gigabyte, en 4.000.000 kb bestand, past dat er op? Reageren
Dieko Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 *Bump*Dit gaat ook over youtube, eigenlijk, want bij een kan je maar tot 1 gigabyte, en 4.000.000 kb bestand, past dat er op? Leg je vraag goed uit.. Je kan maar tot 1 gig op Youtube uploaden. Reageren
.Senne Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 *Bump*Dit gaat ook over youtube, eigenlijk, want bij een kan je maar tot 1 gigabyte, en 4.000.000 kb bestand, past dat er op? Je kan maximum 1 gig uploaden, en 4.000.000 kb = 4 gigabyte. Dus nee, dat gaat niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.