Jump to content

PC problemen, na virus

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik had 3 weken geleden WordArt nodig, maar kon het nergens vinden. Ik ging toen een torrent van WordArt downloaden, maar er blijkt te zijn dat er 102 trojans in zatten. Toen al die trojans in mijn PC was, had ik ze verwijdert met Avira, maar naar het verwijderen van die trojans heb ik nog problemen, zoals:

1) Waneer ik mijn PC open doe komt waarschuwing te staan over het bestand sxmg4.dll.

2) Als ik iets wil installeren op mijn PC moet ik administrator van mijn PC zijn, terwijl ik dat ben ze vragen dan een vereiste wachtwoord

3) Soms komen er waarschuwingen van Avira dat er TR/Trojans in zitten.

WTF moet ik doen met dit probleem!!

Geplaatst:

www.malwarebytes.org

Download, updaten. Computer herstarten en met behulp van de F8 knop opstarten in 'Veilige Modus'. De scan draaien. Trojans verwijderen. Als er dan nog problemen zijn wil ik het graag horen. :)

Geplaatst:

Het installeren lukt me niet. Er staat dat ik als administrator moet inloggen, maar dat probleem kreeg ik toen ik pas die virus kreeg. :N

Geplaatst:

Start je pc op in de veilige modus, dit kune je doen door bij het starten het te onderbreken(tijdens het laden de power knop inhouden zodat hij reboot)

installeer dan mbam en doe een volledige scan

Geplaatst:

Dit soort problemen zijn erg moeilijk op te lossen. Je blijft altijd twijfel houden of er niet ergens iets is achtergebleven. Overweeg of je je Windows niet beter opnieuw kunt installeren. Wel formatteren dan.

Geplaatst:
Dit soort problemen zijn erg moeilijk op te lossen. Je blijft altijd twijfel houden of er niet ergens iets is achtergebleven. Overweeg of je je Windows niet beter opnieuw kunt installeren. Wel formatteren dan.

sorry dat ik het zeg, maar dat slaat nergens op.

ik heb een virus, meteen formatteren.

Microsoft mocht wensen dat het zo ging, dan vlogen windows en office als zakken chips de winkel uit.

Zo lang jij niet in de normale modus aan blijft kloten en dingen doet zoals het vertelt word is je pc straks weer helemaal clean.

Geplaatst:

Probeer AGV gratis! Heb ik ook ^_^

Dat formatteren is opzich niet belachelijk als je 100+ trojans hebt, wel heel veel...

Had je geen goede virus scanner aan staan dan?

Geplaatst:
Probeer AGV gratis! Heb ik ook ^_^

Dat formatteren is opzich niet belachelijk als je 100+ trojans hebt, wel heel veel...

Had je geen goede virus scanner aan staan dan?

Waarvoor kijken jullie niet goed! :7

Ik zeg dat ik het niet kan installeren, na die virus heeft mijn PC administrator gemaakt. Dat was eerst niet zo!

Nu vragen ze de password van de administrator om mijn PC terug te veroveren! :duh:

Geplaatst:

start je pc op, terwijl windows laad onderbreek je dit door de powerknop in te houden en te rebooten, nu zou hij eerst een scherm laten zien waarin je kunt kiezen tussen bepaalde functies, kies hier veilige modus en voila hij is opgestart in veilige modus.

Geplaatst:

sorry dat ik het zeg, maar dat slaat nergens op.

ik heb een virus, meteen formatteren.

Microsoft mocht wensen dat het zo ging, dan vlogen windows en office als zakken chips de winkel uit.

Zo lang jij niet in de normale modus aan blijft kloten en dingen doet zoals het vertelt word is je pc straks weer helemaal clean.

Eehm die volg ik niet... Mijn cd raakt niet beschadigd van honderd trojans hoor, dus ik zie niet in waarom Windows meer winst zou gaan maken van een paar trojans.

Geplaatst:

In 90% van de gevallen word er geen cd meer bijgeleverd, de 'herstelschijf' die op de pc is geinstalleert is in 90% van de gevallen niet toegankelijk of werkt niet met de herstelconsole.

Zo wou ik bij mijn broertje windows opnieuw installeren wt hij niet deed, omdat die herstelschijf niet toegankelijk was/gevonden kon worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...