Jump to content

Achievement: Finish Him


PimTerror

Recommended Posts

Het beste wat je kunt doen is naar de Helitours te gaan want als je daar iemand slaat slaan ze altijd terug :D

Sla iemand en zodra die gene terug slaat druk je op de "Blokeer aanval" knop en dat is op de xbox 360 de knop "A".

Als het goed is gaat Niko nu bukken en dan druk je een paar keer op "B" en je doet een melee counter.

Doe dit ongeveer 10 keer en je zou die achievement gehaald hebben :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb daar ook een probleem bij. Bij mij lukt echt alles, maar na ongeveer 5 mensen gehad te hebben, komt die f*cking politie eraan, en dan vlug ik. Maar dat kost wat tijd. En dan lukt het niet meer. Ik heb het al zo vaak geprobeerd maar het lukt me echt nooit door die f*cking politie :@

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb daar ook een probleem bij. Bij mij lukt echt alles, maar na ongeveer 5 mensen gehad te hebben, komt die f*cking politie eraan, en dan vlug ik. Maar dat kost wat tijd. En dan lukt het niet meer. Ik heb het al zo vaak geprobeerd maar het lukt me echt nooit door die f*cking politie :@

dit heb ik ook egt kut is dat

zou iemand hiethee kunnen helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb daar ook een probleem bij. Bij mij lukt echt alles, maar na ongeveer 5 mensen gehad te hebben, komt die f*cking politie eraan, en dan vlug ik. Maar dat kost wat tijd. En dan lukt het niet meer. Ik heb het al zo vaak geprobeerd maar het lukt me echt nooit door die f*cking politie :@

Je kan ook de Geen Politie cheat gebruiken als het Echt niet lukt, maar ik weet niet of die Archievment dan wordt geblokkeerd ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, hij wordt dan niet geblokt (heb het geprobeerd), maar dan lukt het nog steeds niet. Ik had een tijdje dat het halve platform gewoon bezaaid was met mensen en ik denk dat ik het probleem heb gevonden. Ze gaan niet dood. Als je ze neer slaat, dan staan ze na een tijdje weer op, lopen ze 50m en dan gaan ze pas dood. Ze gaan dus niet direct door jou. Je moet echt een paar keer flink op ze stampen.

@Think: God, daar was ik nog niet op gekomen. Natuurlijk heeft iedereen die er problemen mee hebben al op Youtube gekeken :duh:

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, hij wordt dan niet geblokt (heb het geprobeerd), maar dan lukt het nog steeds niet. Ik had een tijdje dat het halve platform gewoon bezaaid was met mensen en ik denk dat ik het probleem heb gevonden. Ze gaan niet dood. Als je ze neer slaat, dan staan ze na een tijdje weer op, lopen ze 50m en dan gaan ze pas dood. Ze gaan dus niet direct door jou. Je moet echt een paar keer flink op ze stampen.

Ze hoeven niet de dood te gaan, het gaat erom dat je een melee counter doet.

@Think: God, daar was ik nog niet op gekomen. Natuurlijk heeft iedereen die er problemen mee hebben al op Youtube gekeken :duh:

Ik snap niet dat je zo reageert richting mensen die proberen te helpen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb daar ook een probleem bij. Bij mij lukt echt alles, maar na ongeveer 5 mensen gehad te hebben, komt die f*cking politie eraan, en dan vlug ik. Maar dat kost wat tijd. En dan lukt het niet meer. Ik heb het al zo vaak geprobeerd maar het lukt me echt nooit door die f*cking politie :@

dit heb ik ook egt kut is dat

zou iemand hiethee kunnen helpen

Je kan het het best doen op Happiness Island. Je krijgt wel een wanted star, maar er is geen politie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben deze achiement vandaag ook maar eens gaan proberen te halen op de PC. Maar hij lukt me echt niet. Ik heb met knife/basebal en vuisten al geprobeert.

Maar zijn die melee counters verplicht of is het gewoon 10 mensen in vier minuten in elkaar slaan? Want het lukt me maar niet om zo ver te komen. Ook als ik zoek naar welke toetsen een melee counter zijn krijg ik alleen maar dat gezeur over de xbox en ps3. Hoe moeten die dan op de pc met default keys?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat je zo reageert richting mensen die proberen te helpen :duh:

Dat komt omdat ik er behoorlijk pissed om ben en het lijkt me wel duidelijk dat ik ook wel op youtube kijk om die Trophie te halen. Ik snap dat hij me wilt helpen maar ik vond het een beetje dubbel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben deze achiement vandaag ook maar eens gaan proberen te halen op de PC. Maar hij lukt me echt niet. Ik heb met knife/basebal en vuisten al geprobeert.

Maar zijn die melee counters verplicht of is het gewoon 10 mensen in vier minuten in elkaar slaan? Want het lukt me maar niet om zo ver te komen. Ook als ik zoek naar welke toetsen een melee counter zijn krijg ik alleen maar dat gezeur over de xbox en ps3. Hoe moeten die dan op de pc met default keys?

Je moet 10 counters doen hè, dus niet 10 mensen in elkaar rammen

Ik heb hem op de Xbox dus de knop weet ik niet, moet je ff op dat lijstje kijken, of misschien is het wel de oude block toets van SA maar dat weet ik niet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het het best doen op Happiness Island. Je krijgt wel een wanted star, maar er is geen politie.

Er is wél politie aanwezig. Alleen is het maar een agentje, die toevallig een M4 vastheeft. Ga je dus wel bewapend naartoe, anders ben je ten dode opgeschreven. Aan de kade, bij het hokje staan ook nog 2 mensen met ieder een pistool. Blijf daar dus uit de buurt. Het zijn geen agenten, maar een soort van bewakers kun je ze wel noemen. Het zijn dikke negroïde personen met een lichtbruin jack aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lukte het eerst ook niet, tot dat ik wist wat nou precies de bedoeling was :7

Ga gewoon naar de helitour plek en duw/sla iemand. Hou je richting ( :7 ) gewoon op hem en druk op niets anders. Als je hem een klap ziet geven druk je op X(geen idee wat het voor de xbox is, gewoon dat knopje gebruiken om je vuisten voor je gezicht te houden) en dan zal je gaan bukken/ naar achter gaan en dan kan je hem een klap geven. (Hij hoef niet dood!)

Te easy gewoon. Ik was al de hele dag bezig om 10 mensen dood te krijgen :7

Hopelijk heb ik genoeg uitleg gegeven :cya:

p.s. verwacht niet dat je direct 10 keer achter elkaar bukt, want je moet wel goed timen :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...