Sjorszzz Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Hallo, Weet iemand hoe het komt dat als je de pc versie van de game installeerd, dat het beeld zo erg schud net alsof je dronken bent? En dit houd ook maar helemaal niet op. Zelfs niet als je hebt gesaved. Echt irritand Weet iemand wat ik hieraan kan doen? En of dit zo hoort? Want op de ps3 versie was dit helemaal niet zo. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Koop ook voor je PC een legale versie. Dit is namelijk één van de beveiligingen tegen het illegaal downloaden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Hallo,Weet iemand hoe het komt dat als je de pc versie van de game installeerd, dat het beeld zo erg schud net alsof je dronken bent? En dit houd ook maar helemaal niet op. Zelfs niet als je hebt gesaved. Echt irritand Weet iemand wat ik hieraan kan doen? En of dit zo hoort? Want op de ps3 versie was dit helemaal niet zo. haha zwaar gierig dit zou een leuke mod zijn maar volgens mij heb je dan tog een flinke kater opgelopen mischien is een doktersbezoek een goed idee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 (bewerkt) Koop ook voor je PC een legale versie. Dit is namelijk één van de beveiligingen tegen het illegaal downloaden. :schater: Hij heeft zich zelf verraden . Zelf heb ik nog nooooit een game gedownload Bewerkt: 26 februari 2009 door gta master 1 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 ik heb op internet anders al een paar patch gezien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 (bewerkt) IDIOTEN, GA ERGENS ANDERS DOM ZITTEN DOEN Ga eerst iets na voordat je iemand van iets beschuldigt. DIt probleem kan ook veroorzaakt zijn doordat GTA IV de controllers fout ziet. Ga op GTAForums.com zoeken voor de oplossing. Je moest dacht ik eerst de game starten, controller unpluggen en dan weer repluggen. Als hij het spel had gedownloaded zou hij ook moeten melden dat auto's automatisch gaan rijden en gaan roken. Bewerkt: 26 februari 2009 door ikt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Ik heb ook eens GTA gedownload, maar dan helemaal legaal!R* Classics Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccie211 Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Je kan er een patch voor downloaden dan is het helemaal verholpen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yosata Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 ik heb het ook een keer gehad, alleen had ik het spel wel legaal. Dat gebeurde nadat ik de 2e patch had geïnstalleerd. Ik me zorgen maken, maar gelukkig bleek het bij mij eenmalig te zijn, toen ik de volgende dag het spel opstartte gebeurde het niet meer. Dus misschien gaat het uit zichzelf weg. Succes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Je kan er een patch voor downloaden dan is het helemaal verholpen. Waar kan ik die patch dan downloaden? En oja het probleem met die dronken camera ofzo dat is er niet de hele tijd. Dus waar kan ik die patch downloaden dan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Je kan er een patch voor downloaden dan is het helemaal verholpen. Waar kan ik die patch dan downloaden? En oja het probleem met die dronken camera ofzo dat is er niet de hele tijd. Dus waar kan ik die patch downloaden dan? Nergens. De tweede patch is verwijderd ivm perongeluk verwijderde dingen die de gameplay ruineren. Sommige missies zijn onspeelbaar daardoor. (triggers werken niet). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 IDIOTEN, GA ERGENS ANDERS DOM ZITTEN DOENGa eerst iets na voordat je iemand van iets beschuldigt. DIt probleem kan ook veroorzaakt zijn doordat GTA IV de controllers fout ziet. Ga op GTAForums.com zoeken voor de oplossing. Je moest dacht ik eerst de game starten, controller unpluggen en dan weer repluggen. Als hij het spel had gedownloaded zou hij ook moeten melden dat auto's automatisch gaan rijden en gaan roken. Hoe moet ik dat dan nakijken bij die controllers? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 Maar loopt hij ook normaal of zigzagd die? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 Maar loopt hij ook normaal of zigzagd die? Als Niko dronken is denk ik dat hij zigzaggend loopt, de camera beweegt dan mee. Dit zelfde geld voor het autorijden, Niko stuurt wat zwaarder en de camera beweegt op en neer. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 Nee Niko loopt wel normaal verder is alles normaal. Alleen de camera schud heel raar. En soms is het wel normaal maar meestal niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts