Jump to content

Wel of niet dronken op de pc versie?


Sjorszzz

Recommended Posts

zorg zowieso dat je deze dingen correct hebt gedaan;

1. Je code ingevoert om te activeren.

2. geen no-cd crack gebruikt

3. De Securom launcher of Social Club hebt afgesloten.

4. De disc in het station zit.

Als deze dingen kloppen kun je proberen het spel opnieuw te activeren, op de securom website staat een tool die de sporen van securom wist.

Doe het zo;

Klik eerst revoke license en gebruik daarna de tool van securom, vul hierna de code opnieuw in en er zullen nieuwe securom files aan worden gemaakt, zorg ervoor dat alle bovenste dingen kloppen bij het eerste keer starten na de nieuwe registratie, als je erin fouten maakt zou securom weer denken dat je het illegaal hebt.

Volgens mij staat er op r* support ook iets over.

Link to comment
Delen op andere websites

zorg zowieso dat je deze dingen correct hebt gedaan;

1. Je code ingevoert om te activeren.

2. geen no-cd crack gebruikt

3. De Securom launcher of Social Club hebt afgesloten.

4. De disc in het station zit.

Als deze dingen kloppen kun je proberen het spel opnieuw te activeren, op de securom website staat een tool die de sporen van securom wist.

Doe het zo;

Klik eerst revoke license en gebruik daarna de tool van securom, vul hierna de code opnieuw in en er zullen nieuwe securom files aan worden gemaakt, zorg ervoor dat alle bovenste dingen kloppen bij het eerste keer starten na de nieuwe registratie, als je erin fouten maakt zou securom weer denken dat je het illegaal hebt.

Volgens mij staat er op r* support ook iets over.

Blinde aap, snap je niet dat deze persoon alleen last heeft van een schuddende camera? Een fout gekraakte versie van GTA IV heeft ook het probleem van onbestuurbare voetruigen (automatisch gas, motor rookt, remmen werken niet). Dit ligt aan de controller.

Oplossing: patch instaleren =]

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou dan ook handig zijn als ik wist waar je die patch kan downloaden. :7

En wesley123?

Social club moet aanstaan om te kunnen spelen zegt hij bij mij. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

zorg zowieso dat je deze dingen correct hebt gedaan;

1. Je code ingevoert om te activeren.

2. geen no-cd crack gebruikt

3. De Securom launcher of Social Club hebt afgesloten.

4. De disc in het station zit.

Als deze dingen kloppen kun je proberen het spel opnieuw te activeren, op de securom website staat een tool die de sporen van securom wist.

Doe het zo;

Klik eerst revoke license en gebruik daarna de tool van securom, vul hierna de code opnieuw in en er zullen nieuwe securom files aan worden gemaakt, zorg ervoor dat alle bovenste dingen kloppen bij het eerste keer starten na de nieuwe registratie, als je erin fouten maakt zou securom weer denken dat je het illegaal hebt.

Volgens mij staat er op r* support ook iets over.

Blinde aap, snap je niet dat deze persoon alleen last heeft van een schuddende camera? Een fout gekraakte versie van GTA IV heeft ook het probleem van onbestuurbare voetruigen (automatisch gas, motor rookt, remmen werken niet). Dit ligt aan de controller.

Oplossing: patch instaleren =]

Pardon?!

Dit is anders een mogelijkheid hoor, hij heeft nooit gezegt dat hij daar ook nietlast van heeft.

Ik heb meerderen gezien met dit probleem en door opnieuw te registreren word het probleem verholpen.

Als jij niks nuttigs hebt te doen dan anderen uitschelden zeg dan gewoon niks ipv van mij uitschelden zonder enige reden.

@Sjorzzz; Je meot zorgen dat je SC niet afsluit tijdens het spel en ook andere bijgeleverde dingen, hierdoor gaat securom dat denken. Het kan ook zijn dat je het spel gemod hebt en dat er iets fout is gegaan met patchen.

Hier is de securom support pagina; http://www.securom.com/support.asp

de tool kon ik 123 niet vinden maar op de support pagina staat vast wel hulp, er staat ook een mailadres waar je je probleem naar toe kunt sturen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
als ik heb gedronken is het ook zo(legale versie en niks gedownload). volgens mij komt het ook gewoon omdat je stomdronken bent.

Ja maar Sjorz heeft ook het probleem als hij niet heeft gedronken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...