Jump to content

Killzone 2 Clan

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Met de naam: ~Eternal WarLords~ (deze naam is definitief en is al online in de KZ2 online wereld)

Ik en frankyyguy hebben een Clan op gericht met de bovenstaande naam.

Nou dacht ik om zoveel mogelijk leden van het gtaforum te joinen.

Dus wie joint? hoe meer hoe beter!

Het maakt nie uit hoe goed je bent! oefening baard kunst!:)

Als je wilt joinen doe dan het volgende:

PSN:

Eventuele suggestie voor andere clannaam:

Nog iets over jezelf als je dat wil:

Dit is me eerste clan dus als er dingen zijn die er niet kloppen of er vragen zijn hoor ik het graag:)

Als je me wil toevoegen op PSN ga je gang, maar wel even zegge dat je voor de clan toevoegt aub

Bewerkt: door gtafreakkk
Geplaatst: (bewerkt)

Haha, ik zou eerst zeggen waarvoor de clan bedoeld is. Een normale Clannaam verzinnen, zoals Killerszone, ofzoiets. De Co-Leader voorstellen. PB's naar mensen sturen die een PSN Acc. hebben, en verdere info. over de Clan. ;)

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

Verzin eerst een betere naam en maak een betere hoofdpost met veel, en duidelijk informatie, die ook nog eens overzichtelijk is. Zo zullen namelijk niet veel mensen joinen omdat het er niet echt proffecioneel uit ziet.

tip: kijk eens naar hoofd post van andere clans, het hoeft niet perse van killzone 2 te zijn, want het gaat er om dat je weet hoe en wat er in de post moet staan.

overtuig mensen! :tu: zo lukt dat niet :N

Veel succes met de clan,

Groetjes GTA Master 1,

ps. Zelf join ik zowiezo nog even geen KZ2 clans, omdat ik het spel, net als vele anderen, pas vanaf gister heb, en er dus nog niet zo goed in ben :) .

Geplaatst:
is dan egt niemand?:S dutchkillers is een betere naam of niet dan?

nieuwe naam en deze is definitief!

~Eternal WarLords~ (eeuwige WarLords)

Geplaatst:
waarom mag deze clan wel en niet de call of duty 5 clan

Het is toch niet zeker of dit eigenlijk wel mag en als dit wel zou mogen dan zou er ook een COD clan mogen zijn. :Y

Geplaatst:

Helaas gaat dat niet :N :

Het is niet de bedoeling om Clans aan te maken in het Games forum, voor andere spellen dan GTA. Daar bieden we op dit moment geen ondersteuning voor, wie weet verandert dat nog in de toekomst.
Geplaatst:

sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten

sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...