Tim Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 (bewerkt) Beste De laatste tijd ben ik bezig met het maken van mijn eigen generics. Deze generics wil ik natuurlijk in mijn mod (Mafia Stories ) gebruiken. Maar om tijd te besparen heb ik besloten dat ik geen LOD wil maken, aangezien er behoorlijk veel van die generics ingame moeten. Dus daarom vraag ik me af hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn generics net als in GTA SA geen LOD nodig hebben, en toch zichtbaar zijn. In eerste instantie heb ik gewoon een model.dff gemaakt, en deze ingame gezet. Dit model heeft geen LOD. Maar omdat deze geen LOD heeft zie ik hem niet ingame, en de reden datie onzichtbaar is heeft niets met de .col te maken. Ik heb bekeken hoe de generics in SA in hun IDE zijn gezet, hierbij heb ik gezien dat hun bijvoorbeeld 128 als laatste parameter van de .ide lijn hebben ingevuld. Vervolgens heb ik dit dus op mijn eigen models getest, maar met geen resultaat Mijn vraag is dus hoe ik een generic model ingame zichtbaar kan maken (gewoon dat het model goed werkt), zonder dat ik een LOD nodig heb. m.v.g. Tim Bewerkt: 26 februari 2009 door Tim Reageren
Tim Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Toe... is er nou niemand die mij kan helpen. Anders kan ik moeilijk verder. Reageren
Puma Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 (bewerkt) Ik snap je probleem niet echt.. Je wilt een object ingame zetten zonder LOD? Meestal voeg je een LOD pas toe als je object ingame staat. Als je dat niet doet dan heeft het object dus geen LOD... Bewerkt: 8 maart 2009 door Puma Reageren
Timske Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik snap je probleem niet echt.. Je wilt een object ingame zetten zonder LOD? Meestal voeg je een LOD pas toe als je object ingame staat. Als je dat niet doet dan heeft het object dus geen LOD... Een lod is toch een gebouw met een lowpoly texture toch? Die je dan van afstand ziet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.