Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste

De laatste tijd ben ik bezig met het maken van mijn eigen generics. Deze generics wil ik natuurlijk in mijn mod (Mafia Stories :D) gebruiken. Maar om tijd te besparen heb ik besloten dat ik geen LOD wil maken, aangezien er behoorlijk veel van die generics ingame moeten. Dus daarom vraag ik me af hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn generics net als in GTA SA geen LOD nodig hebben, en toch zichtbaar zijn.

In eerste instantie heb ik gewoon een model.dff gemaakt, en deze ingame gezet.

Dit model heeft geen LOD. Maar omdat deze geen LOD heeft zie ik hem niet ingame, en de reden datie onzichtbaar is heeft niets met de .col te maken.

Ik heb bekeken hoe de generics in SA in hun IDE zijn gezet, hierbij heb ik gezien dat hun bijvoorbeeld 128 als laatste parameter van de .ide lijn hebben ingevuld. Vervolgens heb ik dit dus op mijn eigen models getest, maar met geen resultaat :(

Mijn vraag is dus hoe ik een generic model ingame zichtbaar kan maken (gewoon dat het model goed werkt), zonder dat ik een LOD nodig heb.

m.v.g. Tim

Bewerkt: door Tim
Geplaatst: (bewerkt)

Ik snap je probleem niet echt.. Je wilt een object ingame zetten zonder LOD? Meestal voeg je een LOD pas toe als je object ingame staat. Als je dat niet doet dan heeft het object dus geen LOD...

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:
Ik snap je probleem niet echt.. Je wilt een object ingame zetten zonder LOD? Meestal voeg je een LOD pas toe als je object ingame staat. Als je dat niet doet dan heeft het object dus geen LOD...

Een lod is toch een gebouw met een lowpoly texture toch? Die je dan van afstand ziet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...