Jump to content

Romans wedding


dafcor

Recommended Posts

Hallo allemaal met deze missie kom ik er echt niet uit ben nu al zoveel keer van de helikopter af gevallen toen ik onder de heli was zodat ik de slee kon pakken of was telaat zodat ik niet onder de heli kon komen met de spiedboot en als ik dan toch in de heli bent ben ik telaat en ontsnapt Dimitrie, het niet meer leuk is denk dat ik het wel meer dan 50 keer geprobeerd hebt.

Zit nu op 65,55 % Mn vraag is wie wil mij helpen met deze missie zodat ik weer verder kan.

Zou iemand deze missie kunnen doen voor mij kom er niet door Cheaten mag ik doe het soms ook.

Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.

Groeten Dafcor

Bewerkt: door dafcor
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal met deze missie kom ik er echt niet uit ben nu al zoveel keer van de helikopter af gevallen toen ik onder de heli was zodat ik de slee kon pakken of was telaat zodat ik niet onder de heli kon komen met de spiedboot en als ik dan toch in de heli bent ben ik telaat en ontsnapt Dimitrie, het niet meer leuk is denk dat ik het wel meer dan 50 keer geprobeerd hebt.

Zit nu op 65,55 % Mn vraag is wie wil mij helpen met deze missie zodat ik weer verder kan.

Zou iemand deze missie kunnen doen voor mij kom er niet door Cheaten mag ik doe het soms ook.

Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.

Groeten Dafcor

spoilers gebruiken wat al is gezehct en mischien leuk waar bij je mee helpen pc,ps3,xbox360

als het ps3 is wil ik hem wel voor je doen

Link to comment
Delen op andere websites

Hij vraagt deze savegame aan voor PC. ;)

Met de savegame die je gegeven hebt, dafcor, ben ik niets. Je hebt gewoon je map gekopieerd waarin al jouw savegames zitten, maar ik moet ook jouw Games for Windows - LIVE bestanden hebben. Kan je dus even een wrapper maken? Hoe je dat doet en dergelijke kan je hier vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo

Sorry dat ik het verkeerd hebt gedaan en hoop nu dat ik het wel goed hebt gedaan heb de wrapper gebruikt en daar is een bestand uit gekomen die zal uploaden.

:dans:

Was vergeten tezeggen dat het voor de PC is maar neem mij niet kwalijk. :tu: [/font]

Groeten Dafcor

Bewerkt: door dafcor
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Hallo

Sorry dat ik het verkeerd hebt gedaan en hoop nu dat ik het wel goed hebt gedaan heb de wrapper gebruikt en daar is een bestand uit gekomen die zal uploaden.

:dans:

Was vergeten tezeggen dat het voor de PC is maar neem mij niet kwalijk. :tu: [/font]

Groeten Dafcor

Helaas dan kan ik je niet helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...