Gino Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 ik heb een limosoune gedownload maar als ik hem wil installeeren moet ik stretch.col vervangen maaar hij wil in models\coll\vehicles.col niks openen IMG tool werkt niet txd vieuwer wat dan ook hoe moet ik dat in vredesnaam aanpassen ?? Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 (bewerkt) download de collision file editor van steve-m Edit by eclipse: Je kan hem downloaden in de download database van GTAGames. (Geen links naar andere GTASites) Bewerkt: 5 mei 2005 door Eclipse Reageren
Gino Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 :blink: als ik de .exe wil openen zegt hij dat hij de file niet kan openen omdat de file corrupt is :blink: wat mOet ik in hemelsnaam daartegen doen ? Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 uh? geen idee, heb ik nooit gehad... Reageren
Gino Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 kan ik hem dan misgien niet nog ergens anders downloaden ?? Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Download de Col-editor zoals al gezegt is en open het bestand vehicle.col (GRAND THEFT AUTO VICE CITY\MODELS\COL\vehicle.col) met de col-editor en replace de oude col. Reageren
Gino Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 maar dat is het juist ik kan de col editior niet openen omdat hij zegt dat de file corrupt is :blink: Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Misschien alleen lezen? Of je opent hem per ongeluk met een andere tool....klik dan met de rechtermuisknop op vehicle.col en open met COLEDITOR Reageren
Gino Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 neej ik bedoel het colleeditior programma zelf dat kan ik niet openen omdat het corrupt is :blink: Reageren
PatrickW Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 probeer hem dan nogmaals te downen, en als je dan hetzelfde probleem hebt, kun je hem met google op internet zoeken.. Reageren
Gino Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 (bewerkt) owkeej ik zal het proberen EDIT: hij kan het niet vinden het enige wat hij vind is wat ik niet wil Bewerkt: 6 mei 2005 door Only_Gino Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.