gtaonline Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 ik heb een pocket bike moet ge installerd en ben de backup vergeten voor de bikev.ipf voor gta sa alvast bedankt Reageren
hommelkip Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 ik heb een pocket bike moet ge installerd en ben de backup vergeten voor de bikev.ipf voor gta saalvast bedankt Je zegt niet wat je wilt en je zegt het heel vaag, bewerk het eerst even. En als je bikev.ifp wilt hebben moet je naar aanvraag van data of bestanden fora Reageren
K.O. Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Hier heb je je bestandje weer: bikev.zip In het vervolg kun je voor dit soort bestandsaanvragen iets posten in dit gepinde topic, zodat je niet een nieuw topic hoeft te starten. Reageren
gtaonline Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Hier heb je je bestandje weer:bikev.zip In het vervolg kun je voor dit soort bestandsaanvragen iets posten in dit gepinde topic, zodat je niet een nieuw topic hoeft te starten. ja ik weet het alleen ik ben lang niet op de forum geweest en had de verkeerde knop gedrukt.en wee tniet hoe ik ze moet verwijdere Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.