Truckstar Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) Hey ik heb gta 4 van een kameraad van me geleend. en geinstaleert en geregisteert op gta club ofzoiets.. En ik heb ook zijn key-code gebruikt om te spelen. hij is niet online gegaan of dergelijke ik heb ook geen crack ofzo gebruikt want hij is legaal.. Nu zegt hij dat hij zijn key-code kwijt is omdat ik ook die keycode heb gebruikt. Dat zou ik wel vaag vinden want als je verhuist en je koop een nieuwe pc.. dat heb je een andere IP dan zou je je spel toch gewoon weer kunnen instaleren en online gaan gewoon zoals het was? of moet ik mijn windows live verwijderen of dergelijke? kan dat en hoe doe ik dat help aub. mvg ik Bewerkt: 27 februari 2009 door Truckstar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Truckstar Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Hey ik heb gta 4 van een kameraad van me geleend. en geinstaleert en geregisteert op gta club ofzoiets..En ik heb ook zijn key-code gebruikt om te spelen. hij is niet online gegaan of dergelijke ik heb ook geen crack ofzo gebruikt want hij is legaal.. Nu zegt hij dat hij zijn key-code kwijt is omdat ik ook die keycode heb gebruikt. Dat zou ik wel vaag vinden want als je verhuist en je koop een nieuwe pc.. dat heb je een andere IP dan zou je je spel toch gewoon weer kunnen instaleren en online gaan gewoon zoals het was? of moet ik mijn windows live verwijderen of dergelijke? kan dat en hoe doe ik dat help aub. mvg ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xanland Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Ten eerste: Normale mensen zitten nu op school en hebben gewoon les! En we mogen hier op vrijwillige basis reageren (om het maar zo te zeggen)! Dus niet na 20 minuten al bumpen! En ten tweede: GTAIV heeft iets met het deactiveren van de key-code als je hem verwijderd. Dus ik denk in principe dat het probleem daar ligt. Dat hij zijn code dan moet deactiveren zodat hij hem kan gebruiken en andersom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Truckstar Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) Bedankt voor je hulp Ik heb vandaag vrij. Hoe kan ik mijn key code deactieveren? of hoe u dat zegt. en kan hij dan zeker weten nog wel online? want het heeft volgens mij te maken met live want live linkt je keycode aan je live account mvg Bewerkt: 27 februari 2009 door Truckstar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 gebruik revoke license in je gta map. daarna kan hij gewoon online. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Truckstar Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 moet hij dat dan doen als hij niet online kan of moet ik dat nu doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 jij moet dat doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.